Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

01 Mart '10

 
Kategori
İnternet
 

Facebook Çöktü Haberi! (Dağ gibi facebook göçtü gitti)

Facebook Çöktü Haberi!  (Dağ gibi facebook göçtü gitti)
 

Facebook


Facebook Çöktü Haberi!..

Güya http://www.facebook.com/#!/sabiha.rana sitesine sabahtan beri erişim yokmuş.

Allah'ım, okuduklarıma inanamıyorum, facebok (feysbuk) çökemez. Çökmemeli. O dünyanın en büyük sosyal paylaşım sitesi. Biz şimdi ''nebook'' yeriz?

- Facebook çöktü mü?

- Arkadaşlar ben Amerika'da yaşıyorum ve buradaki arkadaşlarımla gayet rahat konusuyorum. Sanıyorum sorun Türkiye'de Ergenekon'un bir parmağı olmalı.

- Kardeşim burası Türkiye, burada bir sürü işsiz, güçsüz ve aç insan var. Siz internetteki sosyal yaşamdan bahsediyorsunuz.. Dütünüz yiyorsa gelin Türkiye de ki sosyal yaşamı düzeltin.

- Şekerim İsmail YK'ya haber verelim de facebook'a bir el atsın ve damardan bir şarkı yapsın.

''Facebook çöktü - Çürüdü tarlam - Kapanmıyor yaram'' Diye!

- Gerçek hayata dönün kardeşlerim. Sanalı boşverin.


- N'olcek şimdi bizim halimiz? Oyunlar da açılmıyor :(

- Sevgilimden ayrılsam bu kadar üzülmezdim. :( Seviyorum seni faceboooookkk senden ayrılamam.


- Allah kahretmesin ne oldu bu facebook'a? Garanti iflas etti. E ee ne olacaktı ki kaldıramadı tabii bu kadar insanı.. Dünyanın kaldıramadığını faceebook nasıl kaldırsın?

- Ohh h çok çok iyi olmuş. Darısı tüm sosyal ağların başına.

- Çok komiksiniz ya.. Face giremiyen bu yazıya girip yorum şeydiyo :)

- Balıklarım geberdi. :(


- Aksilik budur işte. Tam da dün üyeliğimi dondurmuştum.. Kih kih kih :) dayanamadı demek onu terkedişime.. Sanal alemin kralı facebook.

- Körolasıcalar, tavuklarıma tam da yem verecektim, yumurtaları toplayıp kahvaltı edecektik... Darbe derler bunaaaa darbeee

ALLAH FACEBOOK'unuzu verecek ve bu yazı dizisi de hep devam edecek!...

Facebook'ta ''BirDeliÇingene'' Sabiha Rana: http://www.facebook.com/sabiha.rana

Ben Sabiha Rana melekler yüreğinizden öpsün..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..