Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Faili Meçhul Bir Aşktı Bu 1

 

Meçhul bir aşktı bu
Faili meçhuldü/ cehennemi bir yerinde çarşının

Kimi bir seven vururken/ kimi sevilen vurulurdu
Bazen de vurulan sevenken/ vuran sevendi

Mahşeri bir kalabalıktı/ bu aşk
Issızlık yerinde

Bir şiir yaz bana derdi/ meçhule giden
Bilmezdi
Şiir ısmarlanmazdı
Ismarladığında gelen bir şey değildi
Sevgiyi beklerdi
Sevilmeyi
Sevmeyi

Hasreti beklerdi/ içinde vuslat olmayan

Şehirler yanarken/ ölürken genç yürekler/ şiir beklerdi

Beklenmezdi acılar
Sevinçler beklemezdi

İlle de şiir yaz derdi/ nasıl olursa olsun
Benden yana olsun

Bilmezdi
Ben bilirdim/ yazan oyduysa/ yazdıran bendim
Deniz olmalıydım
Kıyıda durmalı
Beklemeliydim/ gelmemeliydi

Çok müzik olmalıydı
Çok sigara ve bira
Kıyı ve deniz/ çok yengeç sepeti/ çok avrida

Acılar olmamalıydı/ anaların çaresizliği kol gezen eşkıya
Korkaklar

Nefret ettiğim şeyler
Ve sevdiklerim olmalıydı ille de/ en çok da

Ölümden korkmamalı/  bir muhalif olmalıydı

Korktu da ne oldu ki sanki/ en korktuğu şeye/ yalana yakalandı

Ya o yüreğin kanseri
Ya o sevgisizlik
Ya o eşkıya engeller/ tuzaklar/ ne olacaktı

Sandal çizerdi/ bilirdi sevdiğimi
Sandal gönderirdi
Gelecekmişim gibi

Sorun/ sandal değildi/ bağlı yürekti

Meçhul bir aşktı bu
Faili meçhul/ cehennemi bir yerinde çarşının

Gelinmezdim
Gelemezdi.

özay sağlam

 

 
Toplam blog
: 25
: 249
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beyaz/ Siyah Gri Boz/ Yeşiller, Anarşist, Beni Siz Delirttiniz romanlarının yazarı ..