Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
Güncel
 

Faili meçhullerin failleri nerede? Binlerce katil aramızda dolaşıyor!

Faili meçhullerin failleri nerede? Binlerce katil aramızda dolaşıyor!
 

Ne güzel değil mi, adam öldürmüş gitmiş; bize de istatistik tutmak kalmış. Adaletin yerine getirilmesi devletin namusudur. Faili meçhul ne demek? Bir kimse öldürülmüş, öldüren belli değil, kaçmış gitmiş. Nereye? Bo… lu dereye!

17 bin faili meçhul cinayet işlendiği söyleniyor. Yani 17 bin kişi öldürülmüş ve öldüreni belli değil; 17 bin katil sırra kadem basmış. İşte söylüyorum, Türkiye Ağaç Hareketi düzenini kursun 10 yıl içinde bu 17 bin alçağı (adaletsiz düzenin mecbur bıraktığı suçluları ayırıyorum) yakalayıp kanunun karşısına çıkarmazsam insan değilim. Tabii ki halen yaşıyorlarsa ve yine tabii ki cinayetler gerçekse…

Peki, şu anda veya geçmişte ülkeyi yönetenlerin faili meçhul cinayetlerle ilgili bir çalışmasını duydunuz mu? 17 bin katil Türkiye’nin sokaklarında gezecek, ben utanmadan halkın karşısına çıkacağım; pes doğrusu! Mağdurlar da bekliyor ki adalet yerini bulacak. Daha çok beklersiniz! Sizi yönetenlerde böyle bir insaniyet yok ki!

Madem bulamıyorsunuz (daha doğrusu aramıyorsunuz) katillerin gıyabında af çıkarın bu rezilliği, bu utancı görmeyelim, duymayalım. Adamlar da rahatlasın ki zaten rahatlar; geçen gün o katillerden birini gördüm, polis merkezinin karşısında piştilik oynuyordu!

Benim merak ettiğim, bu insanlar niye bulunamıyor? Yani aransa, araştırılsa hakkaten bulunamazlar mı? Benim yakınlarıma böyle bir şey olmadı ama öldürülenlerin hepsi benim yakınım. “Anasını bilmem ne yaptım, öldürdüm, çektim vurdum, hiç de bir şey olmadı, ooohhh elime sağlık…” Bu aşağılık heriflerin böyle dediklerini duyar gibiyim! Kaldıramıyorum, hazmedemiyorum; deli gönül diyor ki beceriksizlerin/kaygısızların/duygusuzların al ellerinden yetkiyi katil avına çık!

Böyle şey olur mu ya! Susuz yere insanlarımı öldürmüşler, hiçbir bedel ödemeden yaşayıp gidiyorlar. Bir milyon askeri polisi olan ülkede kimseyi affedersin şeyine takmadan elini kolunu sallayıp geziyorlar!

Kanun çıkarır, yüzlerce dedektif örgütü kurar ülkenin dört bir yanına salarım. Herkesi adım adım izletirim. Bu alçaklar mutlaka açık veriyorlardır. Hatta Gençlik parkında cinayeti bile anlatan vardır ama ülkede devlet olmayınca… Bir de faili meçhullerle ilgili birileri rakam çıkarmış. 21 yılda gerçekleşen faili meçhul cinayet sayısı 1901’miş. Her yıl öldürülen mesela yüzlerce kadını kümesteki tavuk olarak hesaba geçti herhalde.

Türkiye’de kafadan bir kere kaçtın mı seni bulamıyorlar nasılsa, çünkü kaçanı aramıyorlar; on kişiyi kessen de önemli değil, ne ceza ne hapis. Bizim düzenimizi hatırlıyorsunuz değil mi? Bir yerde bir cinayet işlendi ve suçlu kaçtıysa bütün Türkiye alarma geçiyor, ülkenin dört bir yanında on binlerce yeniçağın rambosu “güvenlikçi” insan avına çıkıyor, ülkede hayat duruyor, TV’ler gazeteler, her şey vur emri dâhil zamanla yarışan olağan üstü savaşımla, halk da devreye sokularak katil tabir yerindeyse kuş olsa uçamaz duruma getiriliyor ve mutlaka en geç 24 saat içinde yakalanıyor. Bu yapılmadığı takdirde ben ülkemin başbakanı olarak anında istifamı veriyorum! Hatırlarsanız geçmiş yıllarda Kayseri’de bir sapık katil üç çocuğu göstere göstere katletmişti.

Maşallah adalet ve insan hakları örgütlerinden de bu konuyla ilgili ne bir ses, ne de bir itiraz, protesto var… Adaletle ilgili bir tabelanız varsa görevinizi yapmış oluyorsunuz. Türkiye’deki hiçbir kanun adamına güvenmiyorum! Katiller cenneti Türkiye’ye hoş geldiniz! Görevini yapmayan kanun ve siyaset adamlarının ülkesine hoş geldiniz! Türkiye’de öldüren ölenden daha değerli! Bir insan ülkesinden nefret eder mi; ben ediyorum! Yani ben anlamıyorum, bu kadar insan (17 bin katil) nasıl bulunmaz ya! Nere gittiler? Sakın Hint uydusuyla Mars’a gitmiş olmasınlar! Ya da yüzerek okyanusu aşıp Pensilvanya kontuna sığınmış… Bizim ülkemiz 17 bin kişinin saklanacağı kadar büyük mü ya! Bir katil işlediği canice suç ile ilgili olarak ömür boyu hiç açık vermeden yaşayabilir mi? Ben zamanında birinin tavuğunu çaldım, kimseye bir şey söylemediğim halde bir hafta sonra bütün köy öğrenmiş.

Yani şimdi bu katiller yıllardır yaptıklarıyla ilgili hiçbir iz bırakmadan yaşıyorlar öyle mi? Bunların işlediği suçu kendilerinden başka bile yok öyle mi. 17 bin katilin 170 bin de şahiti vardır. Kapalı yerlerde prova yapıyorlardır. Dedik ya ülkede devlet olmayınca neye yarar… Hey gidi Korkut hey! Şu insanım diyenlerde senin onda birin kadar bile duygu, hassasiyet yok! Bu ülkede 17 bin katil elbette yakalanamaz!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..