Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Fark edilmek...

Fark edilmek...
 

İnternetten alıntıdır.


İnsanlarla dolu fakat bom boş bir sokakta

Tek tek yanmış, etrafı aydınlatan lambaların altındayım

Yağmur yağıyor usulca

Önce ağaçları; sonra saçlarımı ıslatıyor

Koşuşturmacalar hızlanıyor

Su damlacıkları sessiz, öylece akıyorlar

Birileri kafalarını kaldırsın

Onları fark etsin istiyorlar

---

Ben görüyorum

Etraf sessiz

Kulağımda şarkılar

Sokak lambasında bir ayrı görünüyor yağmur

Toprak daha güzel kokuyor (ne kadar kaldıysa?)

Ama çiçekler açmıyor

Çocuklar gülüşüp, koşuşmuyorlar artık

---

Ben görüyorum

Ağaçlar yapraklarını döküpte çıplak kaldılarmı kararıyorlar

Kararıp birer silüet oluyorlar

Yapraklarsa sarı, kahve, kırmızı

Ayaklarımızın altında eziliyorlar

Yağmur şiddetleniyor

Benim kafam cama dayalı

Biri beni fark etsin istiyorum

FBA

 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..