Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Farkında değil misin?

Farkında değil misin?
 

Şefkate, ilgiye, her şeyden çok da sevgiye ihtiyacımızın olduğu bu günlerde, bu uzak kalışlar niye ?
Çok mu zor.. ‘’hatalıydım’’ diyebilmek !
Seni ,özür dilemekten uzaklaştıran gururun, beni incitmenden daha mı önemli ?
Tanıdığım kadar olsun sen de, niye tanıyamıyorsun beni !
Ben tanıdım ki, bunca kırılıp dökülmelerde ayakta kalmayı başardım.
Tanıdım ki, bu günlere gelebildim...
Oysa, zamanımız gittikçe daralıyor...
Bunu biliyorsun.
Bu kendinden kaçmaların nereye kadar ?
Sana mecburluğumu mu sınıyorsun yoksa !
Yoksa, bir oyun mu sanıyorsun bu başı boş özgürlüğü !
Alıştığın gibi mi olmamı bekliyorsun hep ?
Hiçbir şey olmamış gibi davranmalarım yetmiyor mu sana ?
Sen, sadece kendi doğrularını kabullendin,kabul ettirdin...
Ya benim doğrularım ne olacaktı ?
Onları ’’ yanlış’’ dedin diye, hep askılarda mı bırakacağımı sandın !
Alıştığın gibi olmama ben alıştırdım seni değil mi ?
Haklısın...!
Vermeden almaya çok alıştın..''hayır'' diyecekken, ''evet'' demelerime alıştın...
 ''Kimse anlamasın'' ...''Kimse duymasın''ının sahnelerini ,oynamama alıştın...
 En çok da, ağlarken gülmelerime alıştın !
 Şimdi... suskunluğuma nokta koymalarım mı korkutuyor seni yoksa..?
Konuşmadan haykırmalarım mı korkutuyor ya da...!
Her neyse... Ben değiştim... Farkında değil misin ?

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..