Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '15

 
Kategori
Kitap
 

Fatma Yangın Ekşioğlu’nun “Arkadaşım Sarıkız” İsimli Kitabı Ürün Yayınlarından çıktı

Fatma Yangın Ekşioğlu’nun “Arkadaşım Sarıkız” İsimli Kitabı Ürün Yayınlarından çıktı
 

"Yeni kitabının mutluluğunu yaşayan değerli dostum Fatma Yangın Ekşioğlu’nu kutluyor ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum."


Çocuk edebiyatçısı/yazar Fatma YANGIN EKŞİOĞLU çocuk kitaplarına bir yenisini daha ekledi. Dokuz yaş üstü çocuklar için yazılan kitabın adı “Arkadaşım Sarıkız”
 
“Arkadaşım Sarıkız”da hemen hemen bütün çocukların yaptığı küçük, masum yaramazlıklar, bu yaramazlıklardan alınan dersler; kısaca çocuğa, çocukluğa dair öyküler kaleme alınmasının yanı sıra hayvan sevgisi de anlatılmıştır.
 
Birbirinden güzel on adet kısa öykünün yer aldığı kitap 64 sayfadan oluşmaktadır.
 
Fatma Yangın Ekşioğlu “Arkadaşım Sarıkız”da anlatılan öyküleri sadece yazmakla kalmamış; kapak tasarımını ve kitabın içindeki resimleri de bizzat kendisi hayata geçirmiştir.
 
“Uzun Kulaklı Tavşan”, “Can Dostum” ve “Sözümü Tuttum Babacığım” adlı üç çocuk kitabı Milli Eğitim Bakanlığı’nca 2013 yılında yayımlanan Ekşioğlu’nun, 2014 yılında “Cüce Memiş” ve “Uzun Kulaklı Tavşan” adlı iki kitabı da Küçük Ev Yayınları arasından çıkmıştır.
 
Yeni kitabının mutluluğunu yaşayan değerli dostum Fatma Yangın Ekşioğlu’nu kutluyor ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.
 
 
ARKADAŞIM SARIKIZ
 
 
Ürün Yayınları
 
Adres: Konur sok. 36/13 Kızılay - Ankara
 
Telefon: 0 312 425 39 20
 
urunyayinlari@gmail.com
 
Yazarı: Fatma Yangın Ekşioğlu
 
Sayfa Sayısı: 64
 
Baskı Tarihi: Şubat 2015
 
Yazarla İrtibat: fatmayangineksioglu@hotmail.com
 
 
 
 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..