Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '11

 
Kategori
Mizah
 

Feci bik

Feci bik
 

http://birkalem.com/icerik/resim/facebook_.jpg


Bundan birkaç yıl evveli idi. Çat kapı pat diye “G” hoca daldı. “Yandım” dedi, “Mahvoldum, ne yapacağım ben?”

“G” hoca da kim, diyebilirsiniz.

Yaşlanmış, biraz da kocalmış bir yazar olarak ömrümün bundan sonraki kalan kısmında kimse ile mahkemelik olmak istemediğimden isim yazmak yerine “G” hoca dedim. Şimdi burada bazı okuyanlar G; guş mu, guş ise hangi kuşun adıdır, gibi sorular da sorabilirler…

Bir sürü kuş var. Kartal, şahin, doğan, atmaca, üsencik kuşu gibi!

Bu durumda en iyisi “G” hoca yerine, “Bizim hoca” demek lazım.

İyi iken kötü olursunuz, adam gider mahkemeye: “Adımı kullanarak yazılar yazıyor, paralar kazanıyor, nam salıyor, şan – şöhret sahibi oluyor” diyebilir…

Ya birde maddi ve manevi tazminat davası açarsa?

Sanırım durumumu anladınız.

—Ne oldu hocam, hayırdır? diye sordum.
—Feci, dedi.
—Feci olan nedir?
—Bilgisayarda var ya, feci meci bişi, işte beni oraya üye yapmışlar.
—E, hocam?
—Eyisi mi kaldı? Kötü yola düşürmüşler beni, kötü yola düştüm artık ben!..

Bizim hocanın dediklerinden bir şey anlamamıştım ancak, adresi belli olsun diye yardımcılığımı yapan arkadaşımın oğlu dedi ki:
—Adnan amca ben anladım.
—Neyi anladın?
—Hocayı…

Çocuk girdi bilgisayara Facebook da adıma bir hesap açıp, hoca kötü yolda yalnız kalmasın diye beni de bizim hocaya yol arkadaşı eyledi…

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..