Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Fener:2 Cimbom:2 Dostluk: -

Dün gece futbola dair ne izledik ekranda? Hiç ama hiçbirşey. Kepazelikten başak birşey yoktu ortamda. Maç başlamadan önce dinamit döşenmişti sahaya sonra herkes geldi gitti gerilimi artırdı. Sabri ve Emre Belözoğlu'nun görüntülerine rezillikten başak birşey denilemez.

Lugano ve Emre Aşık. Hani dedim ya en başta döşenen gerilim teli işte onu patlatan hamleyi Lugano yaptı. Bütün maç yok olup gitti. Olmadı yakışmadı. Bu hiç kimseye yakışmazdı zaten ona da yakışmadı. Arkadan bir insana vurmak bırakın futbol insanlık suçudur. Ben Emre yüzde yüz suçsuz demiyorum ama Lugano yüzde yüz yanlış yaptı. Bence orada tepki gösterilecekse asıl tepkiyi Emre Aşık göstermeliydi.

Ya Sabri ve Ve Emre Belözoğluna ne demeli? Emre'nin yıllardır bir duruşu var o kadar asaletli ki. Tam bir futbolcu der gören ama siniri en büyük zaafı. Küfür onun ağzına yıllardır yakışmadı , yakışmıyor, yakışmayacak. O kendine edindiği yol ve çizgiden çok farklı yaptıkları. Kuvvetli ihtimal tribün yüzünden sinirlendim diyecek ama tribün yüzünden galeyana gelecek biri ise zaten o hiç kimsedir. Sabri'yi anmak dahi istemiyorum. Nerede olay orada Sabri. Gerçekten kaliteli olduğu zamanlarda oluyor onun Alamnya maçında yaptıklarını kimse unutamaz ama onun dün gece yaptıklarını da Emre Belözoğlu başta olmak üzere hiç kimse unutamaz herhalde. Onun bu hatasına bir an önce çare bulmalı yoksa çare bulamayacağı dertlerle uğraşamk zorunda kalacak.

Semih ve Arda. Dün maçı izlemesem ve kavga etti deselerdi bu ikili için hadi canım derdim. Hatta görüntüleri bile görsem montaj olduğuna inanırdım. Ama oldu ve kavga ettiler. Hemde iki ezeli düşman gibi. Oynayamadıkları futbol oynadıkları bir boks maçı vardı sahada. Onların bu ağabey-kardeş ilişkisine hiç ama hiç yakışmadı. Altı gün önce canım cicim altı gün sonra... Bu büyük ihtimal bir birikmişliğin sonucu. Çünkü;kimse ağabeyim dediği adama bunu yapamaz o zaman dediği laflar yalandır ki buna ihtimal vermek istemiyorum. Sonra bir anlık dersek daha sonra yapılan açıklamalari. Hele o ağızlardaki argo tamamen rezillik. Olmaz ya bu yapılmaz ben o oyuncuyu örnek alankardeşimden utandım. Çünkü onun sol ayağını keşfedince biz ona hep o oyuncuyu örnek gözterdik ama o ağzının bozukluğu felaketti.

Geçen öğrendim Batuhan Kadro dışı bırakılmış. Peki Batuhan ne yapmış? Gezmiş, dolaşmış. Batuhan bunu nerden öğrenmiş? "Abi"lerinden. Demek ki ortada bi abiler var ve örnek alınıyor bu çok doğru birşey ama ortada ki tek yanlışlık bu abiler doğru abiler mi?

Ben orada birşey daha gördüm zaten bugün tüm gazetelerde de vardı. Lincoln ve Carlos. Orada olay varken onlar neredeydi? Santrada. Ne yapıyorlardı?sohbet. Çünkü; onlara ne olanlardan onlar birşeyleri aşmışlar kendilerini kanıtlamışlar kişilik sorunlarını halletmişler. Niye şu an biz Kewell, Baros, Carlos konuşmuyoruz da bizim yıldızlarımızı konuşuyoruz. Hani şu 6-7 ay önce birbirine kenetlenmiş her gece yatmadan önce sakatlanmasınlar kupayı alıp Avrupa şampiyonu olsunlar diye dua ettiğimiz, vay be Fatih'in aslanlarına bak öz kardeş gibi birbirlerine sahip çıkıyorlar onlar Viyana'yı fethe gidiyorlar dediğimiz insanları konuşuyoruz. Bİzim futbol yıldızlarımız dün futbolun değil boksun yıldızı oldular. Dün onlar diğer yıldızlarla aralarındaki farkı net oratay koydular. İki gün sonra unuturuz. Arda , Semih , Lugano bir iki maç kurtarır ilah olurlar tekrar bende başkası da onları överek yazarız. Ama bu kavga hep derinlerde bir yaradır. Dün gece yaşananları biz unutsakta gelecek unutmaz. Ya ders alır ya kopyalar ama burda bir yerlerin kopyası değil mi?

Dün şunu bir daha öğrendik Yetenek başarı getirmez saygı ve hırs da yardımcıdır. Artık herkes futbolcu olamamalı eğitim şart.
 
Toplam blog
: 5
: 542
Kayıt tarihi
: 01.11.08
 
 

15 yaşında Kartal Yüksel İlhan Alanyalı anadolu öğretmen lisesi öğrencisiyim. Yazı yazmayı ve yarışm..