Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

Fener nereye koşuyor...

Fenerbahçe hocası Aragones diyor ki, Senna topu ileriye doğru oynar, Josico ise geriye ve yana. Ben Senna istiyordum ama alamadık. O zaman sormazlarmı adama neden Josico'yu aldırdın diye. Senin takımında geriye ve yana oynayan Maldonado ve Selçuk varken ne gerek var Josico'ya. Lazım olanı alma ihtiyaç fazlası Josico'yu al.

Sezon başındaki fenerbahçe yazımda Aurelio'nun aranabilecegini yazmıştım.Şimdi bakıyoruz o bölgede beş tane adam var bir Aurelio'nun yaptığını yapamıyor. Emre ile birlikte İleriye doğru oynayan, top taşıyan, boş alan yaratan bir tek Deniz Barış var. Ama hoca da onunla barışık değil.

Son Lig maçının kadrosuna en geriden bakalım. Elinde Önder Turacı gibi daha tecrübeli ve o yerin gerçek oyuncusu varken sen tutuyorsun maç tecrübesi olmayan Can Arat'ı oynatıyorsun. Hemen hemen aynı özelliklere sahip düz iki tane ön libero koyuyorsun orta sahaya. Küçümsemiyorum ama Hacettepe karşısına bile tek fovetle çıkıyorsun. Öne geçiyorsun, skoru arttıramadığın gibi korumasınıda bilmiyorsun.

Klasik hale gelen 46 ve 60 arası değişikliğin son altı resmi maçta hep aynı. Kazım dışarı Burak İçeri. aynı şey sol kanattaki Ugur için de geçerli. Yenik durumdasın ve herkes senden tek ön liberoya dönmeni ve hücuma oyuncu almanı beklerken, yine anlamsız ve neye hizmet etttiği bilinmeyen bir değişiklik daha. Önder Turacı içeri ve tam senin ihtiyacın olan, kanattan top getirebilen, çalım atabilen, şut atan , orta atan süratli Gökhan Gönül dışarı.

Oysa oyuna geride Önder ve de tek ön liberoyla başlasaydın bu anlamsız değişikliklere hiç gerek kalmayacaktı.
O zaman Semih'in yokluğunda sahada hayalet gibi dolaşan Güiza'nın yanına ikinci forveti koyup, iyi bir hücum ve sağlam bir savunmayla güle oynaya maçı kazanırdın.

Kaybetmek için her şeyi yaptın Aragones.
Tabiki sana işini öğretecek değilim.Ama tarafsız bir taraftar olarak ben bunları gördüm ve yazdım. Dilerim sen de görürsün ve başarılı olursun.
Çarşamba günü Portekiz'de başarılar.

 
Toplam blog
: 23
: 448
Kayıt tarihi
: 17.08.08
 
 

Ankara'da yaşıyorum. İşletme fakültesi mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Spor yapmayı, müzik dinleme..