Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Spor
 

Fenerbahçe - Çelsi

Fenerbahçe - Çelsi
 

Ben 2-0 derim


Fenerbahçemiz bu akşam güçlü mü güçlü İngiliz ekibi karşısında gol avlayacak. Eğer şans bizden yana olursa en ballısından, rakibi karşısında avantajlı bir skor ile Şükrüsaracoğlu Mabedimizden gülerek ayrılacağız. İnşallah yeneriz de şu Galatasaraylı ve Beşiktaşlı taraftarların sesleri kısılır.

Yani anlamıyorum neden biz oynayacağımız zaman herkes bir aslan kesiliyor anlamış değilim. Yok Fener fark yiyecek, yok efendim Fener yensin bikini ya da tanga giyerim.Hadi canım sen de olmaz ki böyle. Sonra Fener yenince dumur olup kalıyorlar en ohasından. Herkes " Abi sen ne yaptın ya ? " diyerek dumurdan dumura uğrar İnşallah. Ama bu akşam da yenilirsek rezil olma durumları var iddiaya giren kişiler için. Ben iddiaya girmem arkadaşım. Futbol bu güven olmaz. Topun ne yapacağı bilinmez. Kalecimize güvenmekten başka yapacağımız yok ne yazık ki.

Bu akşam tüm Fenerliler gülerek uykuya dalarlar İnşallah. Galatasaraylılar da havaalanına ingilizleri uğurlamaya giderler eminim. Yenilirlerse şayet " takma kafana orada takarsınız " diyerek teselli vermeye niyetlenecekler. Ben sadece bu kişilere acıyorum. Ne yaptıklarını sanıyorlar bilinmez. Bizi asla kızdıramazsınız. Biz sizi her sene kızdırıyoruz çünkü. Her sene kızarmış aslan yemekten gına geldi. Neyse boş takımlarla zaman kaybetmeyelim. Fenerbahçemizden bu akşam defalarca dediğim gibi galibiyetten başka birşey beklemiyoruz. Tüm Türkiye birlik olup bu akşama kilitlenelim ve bu bütünlük bozulmasın asla.

Haydi Fenerbahçem şu takımı ikiye katla, üçe böl de görsün dünya kimmiş avrupa devi....

Herzaman Heryerde Forza Fenerbahçe. . . .

Gökhan Cenker

gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..