Fenerbahçe neden agresif? / Futbol / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe neden agresif?

Fenerbahçe neden agresif?
 

Akşam izlediğimiz maç bizlere yine utançlar bıraktı geride. Örneğin hakemin oterite utancı, hakemin zaafiyet utancı, hakemin korku utancı. Oyuncuların korkusu ne idi? Neden bu kadar agrasifti. Bunun 5 tane sebebi var. Bakalım bunlar ne?

1-) Aziz YILDIRIM 3 sene üst üste şampiyonluk sözü verdi.

2-) Galatasaray beklenmedik şekilde formda, formda olmasada kazanıyor.

3-) sahada Deniz ÇOBAN verdiği kararlar oyuncular tarafından kasıtlı olarak anlaşıldı.

4-) 1 farkla önde olmak, farkı açamamak oyuncuları boğuyordu.

5-) milli takımda beklenmedik sonuçlar alınması. Genç oyuncuların bunu kaldıramaması.

Baktığımız zaman bu ve benzeri olaylar sahanın karışmasının en büyük sebebi idi. Ben bunların hepsinin de %20’şer etkisinin olduğu kanısındayım. Deniz ÇOBAN’a pencere açmadan bu yorumu kapatamayız. Akşam herkes futbolcuları eleştirdi. Ama maçı o duruma getiren hakemi hiç konuşan olmadı. Avut olan topa kornel veriyor. Hemde yan hakemin uyarmasına karşı. İki futbolcu koro kor birbirine giriyyor ve gereksiz kart ve faul. Kazım bence faul yapmıyor gereksiz sarı kart. Bunlar böyle olunca ve skor 0-1’de kalınca maçın yüksek atmosferde geçmesi doğal. Gerçek olan bir şey var. Bu kartlar ileride çok sıkıntı verir Fenerbahçe Spor Kulübüne.

 
Toplam blog
: 6
: 881
Kayıt tarihi
: 10.09.09
 
 

1989 doğumlu sadece spor konuların da yazı yazan biriyim. Lise'yi bitirdim. Üniversiteye hazırlanıyo..