Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Fenerbahçe Sen Benim Canımsın!.. (Necmettin Tekcan)

Fenerbahçe Sen Benim Canımsın!.. (Necmettin Tekcan)
 

Biz, bu sayfada konuğuz.

Milliyet Blog’un tanıdığı olanaktan yararlanarak yazıp çiziyoruz. Yazdıklarımızı beğenen de var, beğenmeyen de...

Bundan doğal ne olabilir ki?

Öğretmenlik yıllarımda, Kompozisyon derslerinde, üzerinde yorum yapılmasını istediğim bir özdeyişi bir kez daha anımsadım:

“Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım.”

*****

Biz, bu sayfada konuğuz!.

Konuğun, konuk kabul etmesi nasıl karşılanır?

Bu, “bakış”a göre değişiir.

Biz bugün bir okuru, İstanbul’da yaşayan Karslı bir Fenerbahçe aşığı Ziraat Mühendisi Necmettin Tekcan’ı, “Fenerbahçe Sen Benim Canımsın” başlıklı şiiriyle konuk edeceğiz.

Papazın Çayırı’nda doğdu, kutsal rengi
Hiçbir rakip olamaz Fenerbahçe’min dengi
Çubuklu formaya yakışır lacivert rengi
Fenerbahçe sen benim canımsın

O güzel bayrakta şehitlerin kanı var
Bağımsızlık için  ölen binlerce Fenerli’nin canı var
Kahramanlar ocağı, nice hatıra, nice anı var
Fenerbahçe sen benim canımsın


İşgal kuvvetlerini bir bir yenerek perişan ettin
Büyük Atam çağırdı, öleceğini bilerek gittin
O yüce al bayrağı göklere sen diktin
Fenerbahçe sen benim canımsın

Bağrından çıkardın bu vatanı seven kahramanları
Zeki Rızalar’ı, Cihatlar’ı, Lefterler’i, Basriler’i, Canlar’ı
Her birinin hayatı roman, anlatacakları şöhretleri şanları
Fenerbahçe sen benim canımsın


Tutkum, sevincim en büyük aşkım sen
Son nefesimde bile seni seveceğim ben
Sen milyonların sevgilisi, sevgine yoktur engel
Fenerbahçe sen benim canımsın

Aziz Yıldırım başkan, Fener’imi yönetti
Bir dünya markası yaptı, tesislerle donattı
Dostlarını sevindirdi, düşmanlarını kör etti
Fenerbahçe sen benim canımsın


Yıldırım başkan, stat diye mabet yaptı bize
Rakipleri perişan etti, hepsi geldi dize
Bu şiirim armağan olsun Fenerli kardeşlerim size
Fenerbahçe sen benim canımsın
 
 
http://www.facebook.com/turgutcelik

https://twitter.com/#!/turgutcelik

turgutce@yandex.com

 

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..