Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '17

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Stadı'ndaki Cumhurbaşkanı

Fenerbahçe Stadı'ndaki Cumhurbaşkanı
 

Bana  sayın Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ı  nasıl bilirsin diye sorsalar, inanın ki cevabını tam olarak veremem..

Hırslı öfkeli bir hali var daima... Kızdığı zaman ürkütüyor,  sonra bunu  kendisi de fark ediyor olmalı ki, sözlerini daha sonra yumuşatıyor.

Bu görüntüsünün arkasında  tam tersi,  insani, sevecen,  güleç ve çocuksu  tarafı var ki,  siyasetin bile gizleyemediği bu hali  sanırım benim gibi ülkedeki  tüm insanların görmek istediği bu.

Sayın Cumhurbaşkanın Futbol tutkusu biline bir gerçek.

Necmettin Erbakan’ın  ‘’Camianın yaramaz çocukları, arka bahçeden top oynamaya kaçardı’’ tarifi  tıpa tıp ona uyuyor. 

Recep Tayyip Erdoğan’ın eski bir futbolcu olduğu biliniyor.

Ve Recep Tayyip Erdoğan  aslında eskiden bir Fenerbahçe  olduğunu söylemesine rağmen Fenerbahçe taraftarı ile (siyasi nedenlerle)  söylemek pek mümkün değildi..

Bir gün önce kendisini Başakşehir maçında Göksel Gümüşdağ ile birlikte maçı izlerken görünce,  yalan yok,  içimden  neden Başakşehir maçına gider de Kadıköy’e gelmez diye geçirmiştim…

İstanbul’da Milli maç oynanmamasından da kendisini sorumlu tutuyordum çünkü.

Nitekim bazı arkadaşlar da ‘’tabi Başakşehir kendi takımı’’ oraya gider diye peşin hükümde bulunmuşlardı haklı olarak..

Fakat Sayın Cumhurbaşkanı bütün bu önyargıları kırarak  bu gece Kadıköy’e gelerek Fenerbahçe Kulübü Başkanı  ile maçı birlikte izledi..

Maçı izlemekle kalmadı..

Maçtan sonra soyunma odasına inerek bütün futbolcuları ve hocayı tek tek tebrik etti..

Bir Fenerbahçe’li, bir  futbolsever, bir vatansever olarak  bundan büyük bir keyif aldım…

Bu sayın Cumhurbaşkanın  bahsettiğim güzel yönü.

Ben Başakşehir maçındaki düşüncelerimden sonra mahcup oldum..

Gönül istiyor ki, hep böyle olsun..

Milletçe birlik, beraberlik içinde olalım..

Hiç birimize faydası olmayan kavgalar sona ersin..

Sayın Cumhurbaşkanı bu güleç yüzüyle daha önce balkon konuşmalarında söylediği gibi, vatandaşların hepsini birden kucaklasın…

O zaman her şey bambaşka olacak,  bu kamplaşma, bu bölünmüşlük sona erecek.

Yepyeni bir Türkiye’de  herkes birbirini sevecek..

Sayın Cumhurbaşkanına Kadıköy’lü bir Fenerbahçe’li olarak teşekkür ediyorum.

Tek dileğim, bu bir başlangıç olsun.

Bu ülke tek yürek olsun... 

 
Toplam blog
: 465
: 918
Kayıt tarihi
: 15.01.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul'un  tramvaylı döneminden bu şehirde yaşıyorum. Gençlik yıllarında ..