Fenerbahçe / Futbol / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe

Fenerbahçe
 

-MTK maçını izledik.
-Fenerbahçe’de değişen bir şeyler var mı?
-En çok merak edilen soruydu.
-Yanıtını net bir şekilde aldığımızı söyleyemeyiz.
-MTK, Fenerbahçe’nin karşısında amatör bir takım izlenimi verdi.
-Karşınızda güçlü bir takım olmayınca bir şeyler hakkında net ifadeler kullanamıyorsunuz.
-Ama bir takım şeyler de soru işareti bırakmıyor değil kafalarda.
-Nedir soru işaretleri?
-Açalım.
-Karşınızda son derece zayıf bir ekip.
-Top hâkimiyetleri zayıf.
-Tecrübeleri yok denecek kadar az.
-Teknik kapasite dikkate alınacak düzeyde değil.
-Ve bu takımın doğru dürüst tek bir tane dahi atağı olmamış doksan dakika süresince.
-Taktikleri nedir?
-Belli değil.
-Nasıl bir oyun şablonu ile oynuyorlar?
-Belli değil.
-Zorunlu olarak defansa kapanmış izlenimi veriyorlar.
-Defansa kapanmanın taktiksel bir içeriği olduğunu söylemek zor.
-Ve skor uzaktan atılan iki şutla ancak kotarılıyor.

* * * * *

-Fenerbahçe’yi alıcı bir gözle irdelediğimizde, geçen seneden çok da farklı olduğunu söyleyemeyiz.
-Tek farklı yanı Guiza’nın takıma dâhil olmasıydı.
-Ve çift forvetle oyuna başlanmasıydı.
-Buna karşın orta sahanın dinamosu Marco takımdan ayrıldı.
-Eksikliği sırıttı mı derseniz?
-Sırıtmadı.
-Öyle ciddi bir kayıp olmadığı yönünde bir izlenim edindik.
-Ama Emre takıma daha fazla katkı sağlayacak gibi görünüyor.
-Özellikle Alex-Emre ikilisi bu sene izleyicilere seyirlik futbol sunacaklar gibi.

* * * * *

-Yeni transfer Guiza!
-Pek öyle göze batan bir hareketine tanık olamadık.
-Ama hızlı.
-Mücadeleci.
-Topu kullanma becerisi oldukça iyi.
-Ve topu ezen bir futbolcu değil.
-Direk kaleye oynayan bir görüntü çizdi.
-Ama net bir şeyler söylemek için henüz erken.

* * * * *

-Kâzım’a ayrı bir parantez açmak gerekiyor.
-İlginç bir oyun stili var.
-Çok kolay adam geçiyor.
-Savruk ve ciddiyetsiz oynuyor.
-Ama ilginç işler yapıyor.
-MTK’nın sol kanadını felç etti.
-Ve izleyenlere müthiş keyif verdi.
-Bu sezon görünen, Kâzım’ın formayı kimseye vermeyeceği.

* * * * *

-Defans, şayet bir sakatlık söz konusu olmaz ise oldukça iyi.
-Değişmez dörtlü kurgu aynen bu sezonda devam eder.
-Yok, şayet sakatlık gelirse.
-İşte o zaman durum felaket.
-Umarım herhangi bir sakatlık yaşanmaz bu sezon.

* * * * *

-Yeni transfer Burak Yılmaz.
-Beşiktaş’tan biliyoruz.
-Kâzım’ı zor keser.
-Ama iyi bir yedek olarak takımdaki yerini korur.
-Gelecek vadeden bir futbolcu.

* * * * *

-MTK maçında dikkatimizi çeken başka şeyler de vardı.
-David hakikaten takıma renk veren bir futbolcu.
-Ne zaman ne yapacağı belli olmuyor.
-Yokluğu sırıttı.
-Kısa sürede iyileşip, takıma dönmesi gerekiyor.
-Uğur bu sezon da aynı olacak gibi.
-Yerine alışmış.
-Oyundan kopmuyor.
-Orta sahada bu sezon Selçuk kendisini daha etkin bir şekilde gösterecek.
-Sahada duruşu çok iyi.
-Gürhan bu sezonun Gökhan’ı olacak.
-İstekli.
-Ve mücadeleci.
-Semih her zamanki gibi.

* * * * *

-Sonuç olarak takıma yapılacak iki takviye her şeyi daha farklı kılar.
-Şayet başarı diyorsak.
-Yedek kulübesi zengin olmalı.
-Ve takımda rekabet olmalı.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..