Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Fermanını Dinledim

Fermanını Dinledim
 

Fermanını Dinledim


Kalbimin kapısında, nazlanıp duruyorsun
Seni derman sandıkça, fütursuz vuruyorsun
Aşkı saatin sayıp, anlamsız kuruyorsun

Şeyda’da Bülbül olup, asumana inledim
Aşiyan yollarında, fermanını dinledim

Beni kendinle avut, sevdiğini bileyim
Kokumu özden sayıp, canda canın olayım
Sinen üzre yatarak, bütün gamı sileyim

Şeyda’da Bülbül olup, asumana inledim
Aşiyan yollarında, fermanını dinledim

Yürekte ki varisim, yükün derdime derman
Taleplerini saydır; benki sözüne erman
Emrine amadeyim, sevdan burcumda ferman

Şeyda’da Bülbül olup, asumana inledim
Aşiyan yollarında, fermanını dinledim

Arılar bize kansın, ballarını vererek
Envayi çiçeklerin, efsununa ererek
Asude hazzın demi, vuslatını dererek

Şeyda’da Bülbül olup, asumana inledim
Aşiyan yollarında, fermanını dinledim

Senin gibi aşığa, otağ sebil kurulur
Ok kirpikler sadakta, ceylan göze vurulur
Cerenim dağdan iner, sevdan böyle durulur

Şeyda’da Bülbül olup, asumana inledim
Aşiyan yollarında, fermanını dinledim 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..