Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Fethiye'de Anneler Günü kutlaması

Fethiye'de Anneler Günü kutlaması
 

Fethiye'de Anneler Günü yemeğinin verildiği otel


Uzun bir yolculuktan sonra salimen Fethiye’ye geldik. Arabamız kapımızın önüne yanaştığında, bahçede çalışan komşumuz bizi karşıladı. Sitemizde bulunan komşularımız: Yardımseverliği, sevgiyi, koşulsuz arkadaşlık ve dostluğu, gönüllerinde toplamışlar. Sağ olsunlar, minnettarım onlara. Dün anneler günüydü. Fethiye’ye geldiğimde Komşum sürpriz yapıp her yıl Fethiye Türk Kadınlar Birliği’nin düzenlediği Geleneksel Anneler Günü kutlama yemeğine benim için de bilet almış sağ olsun. Kutlamanın yapıldığı büyük bir otel, deniz kenarında. Kapıda 2 görevli bayan bizi güllerle karşıladılar ve elimize birer gül verdiler. Üst kata çıktığımızda geniş bir yemek salonuna alındık yuvarlak masalar o gün için özel hazırlanmıştı. 12 arkadaş yerlerimizi aldık. Fethiye Kadınlar Birliği Başkanı Işık Taban, günün anlamını belirten bir konuşma yaptı. Yıllar önce öğretmenlik yaptığım bu güzel şirin ilçede emekli olduktan sonra kısa bir süre ben de görev almıştım. Eşimin tayin, nedeni ile görevimden ayrıldım. O gün orada daha önce görmediğim arkadaşlarımla da buluşmak ayrı bir sevinç ve mutluluk oldu benim için. Gerçekten Fethiye Türk Kadınlar Birliği çalışmaları takdire şayan. Yemeğin verildiği otel çalışanları da görevlerini aksatmadan yaptılar. Yemekler çok güzeldi, denizden esen hafif bir rüzgâr da müziğin namelerine karışıyordu. Bayanlar müzikle coştular, eğlendik, neşelendik. Annelerimizi andık, ölenlere rahmet eyledik, anne anılarımızı yâd ettik. Her yıl olduğu gibi bu yılda kura ile hediyeler dağıtıldı. Bana kurada havlu çıktı, bu hediyeler Fethiye’deki kuruluş ve kişiler tarafından yardım amaçlı Birliğe bağışlanıyor. O gün çok mutlu oldum eve geldiğimde gece internet bağlantım ve telefon bağlantım yapılmıştı. Ve o gece rahat bir uyku uyudum. Tüm annelerimizin anneler gününü bir kez daha kutluyor selam ve sevgilerimi iletiyor, bu dünyadan göçen sevgili annelerimize Allah’tan rahmet diliyorum.

NAHİDE ÇELEBİ 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..