Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Fıkra gibi!

E-postama gelen iletilerde Muti Bey'in gönderdiği fıkra gibi olayları sizinle paylaşmasam ayıp ederdim!

Sağ olsun arada bir keyiflendirir beni!

" 15 yıl kadar oluyor. İzmir'de bir maçta çenebaz bir Karadenizli yanıma düştü! Günün olayı Nataşalar konusu idi! Karadenizlinin Nataşalara karşı ilgisi ileri derecedeydi!

" Karınızı aldatmak nasıl bir duygu? Suçluluk duyuyor musunuz?"

Ne desin?

" Onlar da yillardur bizi kari diye aldatmişlardur daa!"

Bu da ikincisi!

Yıllar önce Karadenizin bir kasabasında görev yaparken kansızlık nedeniyle baş vuran bir hastamı muayene ediyordum. Konjoktiva dediğimiz alt göz kapağının içine bakarken "Amca sende basur var mı?" diye sordum! Basurun baş sebeplerinden biridir!

Amca dışarı çıktığında arkadaşına hayretle şunları söylüyordu!

" Ula ne doktormuş be! Gözüme baktı ..tümdeki hastalığı bildi!"

Bu kadar yeter !

Sağol Muti Bey!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..