Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Filyos'a limana hayır !

Filyos, beldemiz, keşfedilmemiş doğal güzellik, upuzun bir kumsal, tertemiz kum, masmavi berrak deniziyle, yeşiliyle tarihi kalesiyle, sevecen ve mütevazi insanıyla eşsiz bir yerleşim merkezi. Deniz mevsiminde bir başka güzel. Zonguldak' a bağlı, Batı Karadeniz'in en güzel yerlerinden biri. 

Filyos, gerekli yatırımlar yapılırsa turizm potansiyeli yüksek bir yer olabilir. Bugünkü doğal plajından sadece kendi halkıyla civar yerleşim birimlerinde oturanlar yararlanmaktadır. Ben de hemen hemen her yıllık iznimi Filyos' ta geçirmekteyim. 

Filyos' un önünde çok önemli bir sorun bulunmaktadır; liman yapılması. Filyos Belediye Meclisi liman projesini çoğunluk kararıyla onaylamış. Filyos halkı limana şiddetle karşı çıkmakta, bulabildikleri her platformlarda itirazlarını yüksek sesle dile getirmekte limana hayır kampanyaları düzenlemekte kampanya videoları internet sitelerinde dolaşmaktadır. Televizyon muhabirlerinin Filyos' ta esnaflarla, vatandaşlarla yaptıkları röportajlarda tamamı liman yapılmasına karşı olduklarını gerekçeleriyle beraber dile getirdiler. 

Filyos Belediyesi başkanıyla NTV televizyonunun yaptığı röportajı televizyonda izledim. Liman yapılmasını ısrarla savunmakta, vatandaşlarla polemiğe girmekte, agresif tavırlarıyla dikkat çekmektedir. Limanın yapılmış olması halinde güzelim sahilinin yarısı kaybedilmekte, kirlilği, gürültüsü yanında doğal güzelliğini de kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalınma olasılığı bulunmaktadır 

Bir özel firmanın çıkarı için tüm Filyos halkını mağdur etmenin doğru bir karar olmadığını düşünüyor, bu haklı mücadelelerinde onları sonuna kadar destekliyorum. 

24/03/2011 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..