Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Filyos'lu Sanlı Mustafa

Filyos Sümer Ateşspor amatör futbol takımında santrfor oynardı

Çok iyi futbol oynadığından Sanlı lakabını takmışlardı ona

Bir gün benim köyümün takımı Gökçelerspor ile dostluk maçı yapılıyordu

Ben seyirciydim, kalecimiz oyundan çıktı, benim geçmemi istediler kaleye

Jean pantolunum vardı üzerimde yeniydi daha, orta sahadan bir şut attı Sanlı Mustafa

Top bir metre önüme düştü, zıpladı üstümden geçti gol oldu

Pantolunum tozlanmıştı, paçamın tozlarını silmek için eğilmiştim

Bir şut daha çekti epey uzaktan o da gol oldu.

Çok yıllar oldu görüşmeyeli, Ankara'da çalışıyordu

Beni her gördüğünde gülümserdi, çok hoş bir gülümsemesi vardı.

Anlardım beni sevdiğini bu gülümsemesinden

Filyos'ta bir gün gördüm müteahhit abisiyle konuşuyordu

Hemen yanına gittim,sarılıp kucaklaştık, ayak üstü konuştuk, sohbet ettik

Kızının eczacılıkta okuduğunu söyledi, biraz geç Evlenmişti Sanlı Mustafa

Orta boylu, masumane çok hoş yüz çehresi vardı, fiziği güçlüydü.

Orta okul arkadaşımdır Sanlı mustafa benim, Köktürkler sülalesinden

Köktürkler  en geniş nüfuslu sülalesidir Filyos'un, iyi yetişmiş insanlar çıkmıştır.

Sınıfta yalnızdık Mustafa ile, ne oldu birden güreşe tutuştuk

Ben daha uzun boyluydum Mustafa'dan, onu omuzlarından tutmuştum

O da beni belimden sarmalamıştı, havaya kaldırdı beni sıranın üzerine yatırdı

Ne olduğumu anlamamıştım, güçlü bir fiziği vardı

Görmedim bir daha, kaç yıl geçti aradan, özledim arkadaşımın gülümsemesini özledim

İsterim hayat yolunda mutlu, sağlıklı, huzurlu yürüsün.

düzce

20.06.2020

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..