Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Filyos'lu Yaşar Kumpas

Filyos'ta karşıdan gördüm onu

Tek başına oturuyordu  kahvenin önünde

Temmuz ayının sıcağında, kısa kollu, kravatlı kumaş pantolon

Sinek kaydı traşını olmuş, yakışıklıdır Yaşar abim benim

Gören tahmin ederdi kariyerli bir insan olduğunu

O Filyos'ta tanınan bir isimdi, öyle giyinmesi de normaldi

Emekliydi, TKİ de yöneticilik yapmıştı uzun bir süre

Filyos'ta belediye başkanlığı da yapmıştı CHP den

Sosyal demokrat, aydın bir Atatürkçüydü, sevilen sayılan biriydi

Ankara'da öğrenciydim, Filyos CHP grubu da Ankara'ya gelmişti

Ben de meclise gittim, haber aldığımda, ziyaret için

Ankara'da güzel bir hatıramız olmuştu, 

Kızılay'a doğru inerken, kalabalık insan grupları caddelerde

Haliyle bakılıyordu, kimler gelip geçiyor diye

Sürücü koltuğunda Özmen abi oturuyordu

O da yollara bakmaya başlayınca

Yaşar abi uyardı:'Özmen sen önüne bak' diye

Ben İşletmeler Bakanlığında memur sınavına girmiştim

Beraber bakmaya gitmiştiksınav sonucuna,kazanamamışım

Evi Filyos'taydı, taşıyacaktı Zonguldak'a

Eşya taşımasında ben de vardım, Rasim vardı

Buzdolabını taşırken merdivenlerde

İçinden bir gürültü geldi, açıp baktık

Yarısı dolu bir viski şisesi devrilmiş.

Hoş insandır Yaşar abi, beyefendi kişiliği ile bilinir

Kısa bir tanımlamayla 'klas insandır'

Sağlıklı uzun ömürler ,mutlu bir yaşam dilerim

Benim değerli Yaşar Kumpas abim.

 

düzce

27.06.2020

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..