Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '16

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

FISTIKLI GÜLLAÇ

FISTIKLI GÜLLAÇ
 

300 gr. markasına göre 10 veya 12 adet güllaç yaprağı 
3 su bardağı toz şeker (ben 2,5 koydum biraz az oldu,tam tadında olması için 3 su bardağı koyunuz)
1 yemek kaşığı gülsuyu (isteğe bağlı)
İster dövülmüş ceviz_fındık 
YAPILIŞI 
Süt hafifçe sıcak olana kadar ılıtalım
Parmağınız Yanmayacak gibi olmalı yoksa yapraklar hamurlaşır 
Bir güllaç yaprağını alarak ılık süte önce kenarlarını yumuşatacak şekilde batırıp tepsiye koyalım
Üzerine 1,5 kepçe süt gezdirelim
Ben bu defa diğer kenardan kıvırarak koydum ki kalınlık eşitlensin
Kaç yaprağınız varsa yarısını böyle dizelim
Ben iri çekilmiş fıstık serptim
Gözünüze çok görünmesin soğurken çekiyor
Güllaç tam Soğuyana kadar oda ısısında beklemeli
AFİYET ŞEKER OLSUN 
 
 
Toplam blog
: 60
: 567
Kayıt tarihi
: 19.05.14
 
 

Marmara Üni İşletme Fakültesi mezunu. Kurufasulyeli Pasta'nın mucidi 1992 Türkiye çapında..