Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray'a üzüldük!

Galatasaray'a üzüldük!
 

Biliyorsunuz ben Fenerbahçeliyim arkadaşlar!

Doğuştan gelen bir şey bu!

Genetik yani!

Dün gece çok üzüldüğümü belirtmek istiyorum! Karabük gibi bir takım o canım Galatasaray’ı yendi!

Bizim ezeli rakibimiz yahu!

Nasıl yener?

Bize sormalıydılar!

Adamlar eksik çıkmışlar sahaya üstelik!

Ben orada aralıklarla iki yıl kadar kaldım! Oradayken bu maç olsaydı gider seyrederdim maçı!

Durumu görünce sahaya atlardım!

“ Hocam Cim Bom eksik! Sol açıkta oynamaya geldim! Sevabıma bir iki gol atayım da ezeli rakibimize bir kıyağımız olsun!”

Zamanı tutmadı işte! Gözü kör olsun kaderin!

Arkadaşlar iddia oynarken bana sordular.

“Nasıl biter bu maç Ahmet?”

“Cim Bom alır!”

“Eksik ama!”

“Kaç kişi eksikler?”

“Üç dört kişi varlar!”

“Halı sahada oynasınlar o zaman!”

“Ona da nefes lazım Ahmet!”

Neyse; uzatıp da Milleti sinir etmeyeyim ama inanın çok üzüldüm!

Ezeli rakibimize bu yapılmamalıydı!

Ah ulan Aslantepe!

Yapılamadın gitti!

İntikamları korkunç olacak!

Yazıyorum buraya bakın!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..