Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray ve Skibbe hazır değil

Galatasaray ve Skibbe hazır değil
 

SKİBBE HAZIR DEĞİL


Sezonun Ali Sami Yen’de ki açılış maçı. Aradan 3 ay bile geçmemiş olmasına rağmen Galatasaray’ı özlemişiz. Sezonun ilk maçlarına gidenler bilir bu tür maçlarda taraftar olarak gurbetçi ve bayan yoğunluğu fazladır. O yüzden bu tür maçlar’da kalabalık olmasına rağmen desibel oranı düşüktür.

Maç başlamak üzereyken arkadaşımla'da bu konuyu konuşuyorduk. İçimizden inşallah ilk golü biz yemeyiz çünkü bu taraftar profiliyle yenilen golü çıkarmak çok zor olur diyorduk ki Aykut sağolsun 5. dakikada golü yedik. Burada ben söylemişdim gibi ukala ve çok bilmiş tavırlarına girmek istemiyorum. Yalnız Galatasaray’ı ve futbolu azıcık bilen biri sahaya çıkan sistemin yanlış olduğu konusunda hem fikirdir.

Aykut için pek bir şey söylemek istemiyorum. Ama böyle giderse kaleyi yakın bir zamanda İtalyan’a bırakacak gibi. Emre Güngör sağ bek, Emre Aşık ve Servet Çetin göbek, Hakan Balta sol bek önlerinde Mehmet Topal ve Meira!!!

Sayalım 4 defans, 2 ön libero, kaleci Aykut ve bir de üflesen düşecek Lincoln. Toplayalım 8 oyuncu. Geriye kalanlar son 15 dakika sakat oynayan Arda, Kavga etmeyi futbol oynamakdan daha çok seven Hasan Şaş, ve Ümit Karan’ın yokluğunda elimizde kalan tek forvet Nonda. Şimdi bu takım sadece defans ( Emre Güngör, Emre Aşık, Servet Çetin, Hakan Balta, Mehmet Topal ve Fernando Meira), forvet arkası oyuncular (Arda, Lincoln ve Hasan Şaş) ve tek forvet Nonda. Peki bu takımda Orta Saha’da kim mücadele edecek. Hocanın sistemine göre Meira ve Mehmet Topal. Mehmet Topal’a itirazım yok ama Meira’ya şiddetle var.

Elimizde Ayhan gibi Barış gibi isimler varken o bölgede Meira’yı oynatmak bana mantıklı gelmemek’le birlikte beni korkuttu’da aynı zamanda. Çünkü bugün bunu yapan Skibbe yarın Feldkamp gibi Servet’i de ön libero’da oynatır.

Halbuki Emre Aşık’ın yerinde Meira, Meira’nın yerinde Barış, Emre Güngör’ün yerinde Sabri, ve yanından geçerken üflesen düşecekmiş gibi olan Lincoln’ün yerinde Arda ve Arda’ nın yerinde de Ayhan oynasa bence biz Bükreş’i en az 2 farkla yenmiştik şimdi.

Bir de ilk maç olduğu için zorlandık eleştirilerine katılmıyorum. Zira bu takım bir ay önceki hazırlık maçında’da böyleydi. Korkum bir ay sonrada aynı olması.

Diyebilirsiniz ki daha dur bir bakalım ilk maç. Evet ama bu tür laflar genelde takımların direk oynayan 4-5 oyuncusu değişmiş, yeni bir sistem kurmuş takımlar da söylenir. Ama Galatasaray için geçerli değil cümleler...

Çünkü Skibbe şampiyon olmuş ve kadrosunda transfer yapmasına rağmen direk oynayan oyuncu transferi sayısı 2 ile ( Meira ve Emre Aşık) sınırlı kalmış bir takıma geldi. Çarşamba günü sahada dolaşan, 65.dakikadan itibaren top oynamayan bir Galatasaray olmamalıydı.

Sizi bilmem ama ben ne Skibbe’yi ne de Galatasaray’ı beğenmedim.

Kısa zamanda da görüşümün değişeceğini sanmıyorum.

 
Toplam blog
: 12
: 446
Kayıt tarihi
: 11.08.08
 
 

İnsanın kendini anlatması için önce kendini tanıması gerekir. 22 yaşında, bilgisayar bölümünü okuyan..