Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Garip sızı

Garip sızı
 

Erhan TÜRKAY


Gözlerini gözlerime dayama ne olur
Ellerini ellerim den ayır ma ne olur
Gökyüzüne bulutlar çökmüş ay ışıtmıyor
Yüreğimde garip bir sızı yar gidiyor…
 
Dayanamam yokluğuna dur gitme ne olur
Taş olsa da yüreğin biraz dinle ne olur
Dayanamam gülüm ben bu ayrılığa
Gel salma yüreğimi kor yangınlara…
 
Bu öyle bir sızı ki uykuya bile salmıyor
Ne yastık ne de yorgan halden anlıyor
Ecel yoldaş olmuş benimle hep ensem de
Attığım adım da aldığım her nefeste…
 
Gözlerim saatte zaman durmuş geçmiyor
Hayaller kurmak yetmiyor gülüm avutmuyor
Bu sızı öldürdü beni, büsbütün bitirdi
Ben de kalmasın, gel al götür yüreğini…
 
Böyle acılara tutunarak bir ömür yaşanmıyor
Ne kadar alışsam da yalnızlığa, gönül seni unutmuyor
Yokluğun yüreğimde sönmeyen bir yangın,
Suçum neydi gülüm bana bu acıyı tattırdın…
 
Erhan TÜRKAY
 
Toplam blog
: 18
: 559
Kayıt tarihi
: 05.04.17
 
 

Bir yürek dolusu şiir ve bir tutam hikaye. Okumasını bilene... ..