- Kategori
- Blog
Gaza gelenler ve gazı gelenler...

Gaz Geldi...
Bazı blog üstadlarının yazılarına bir bakın, hepsi aynı kalıptan çıkmışcasına bir birinin aynı söylemler yumağı. Yumak diyorum ama yumak kadar karmaşık bile değiller. Başlığa bir bak muhteremlerin ne demek istediğini hemen sezersin. Bu şıp sezişin sizin yüksek anlayış yeteneğiniz ile bir ilgisi yok. Kerametleri kendinde saklı “üstadların” yeni bir söylemde bulunmamaları bunu size sezdiriyor. En uzağa giden onlar, en iyi yazan onlar, en iyi şaklabanlık, ahbap çavuşculuk, ilişkileri idare etmenin bin bir yolu bunlarda. Bunlar deyince çok olduklarını sanmayın sakın. Az ama “domuz gribi” gibi varlıkları varmış gibi ama aslında yoklar. Siz yok derken onlar domuzluklarını yapmışlardır bile. Böyle blog yazarlarının yazılarını kitaplaştırıp yayınlamak lazım. Bizden sonrakilerde okuyup nasiplerini alsınlar diye.
Bu arkadaşlar yol yakın vakit varken kendilerine bir çeki düzen verseler iyi olur. Yoksa dillere sakız blog yazarlarına malzeme olmaktan yakalarını kurtaramıyacaklar haberleri olsun.