Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Gazetecilik zor meslek

Gazetecilik zor meslek
 

Gazetecilik zor, meşakkatlı ve bir o kadar da zevkli meslek.

Yanlışlıklara karşı durmak son derece keyifli.

Övgü kolaydır..

Yalakalık ise, ayrı bir meziyet. Onu yapabilmek için farklı bir kostüm giymeniz gerekir. Repliklerinizi çok iyi ezberlemeniz, rolünüzü çok iyi oynamanız gerekir, aksi halde alkış alamazsınız ve yönetmeniniz tarafından oyundan alıkonulabilirsiniz..

80 li yıllardan itibaren medya'nın ağır topları diye ifade edilen Uğur Dündar ve M.Ali Birand adeta efsaneydiler o yıllarda.
Televizyon haber programcılığında olmazsa olmazlarındandılar..

Bana göre bu iki ünlü gazeteci gazetecilik değil, adeta magazin programcılığı yapmakta ve eleştiri yapılması gereken konularda eski gazetecilik ruhlarıyla eleştirilerini yapmadıklarını gözlemlemekteyim..

Sade bir vatandaş okur olarak, Mehmet Barlas'ı beğeniyorum..
Kendisi hem entellektüel, hem bilgi birikimli, sade usluplu ve aynı zamanda toplumun nabzını iyi tutup, yorumlayabilen gazetecidir..

Bir de Yeniçağ gazete yazarlarından kuzenim Sebahattin Önkibar'ın yazılarını beğenirim.
Kendisi benim burada yazı yazdığımı bilmez..
Bu yüzden sakın yanliş anlaşılmasın..
Dolayısıyla da kuzenini övüyor yorumu çıkmasın ortaya lütfen.

Önceki yıllarda yazılarını pek beğenmezdim, ama son yıllarda gerek iktidarla, gerekse diğer siyasilerle objektif eleştirilerini beğeniyorum..

Yani, gazeteciliğin karşı duruş olduğunu hissettirmekte ve bu birikimlerini hem ulusal 3 büyük gazetelerin birinde köşe yazarlığını sürdürmesini ve uzun yıllar yapmış oduğu televizyon haber programcılığındaki Alternatif programıyla da 3 büyük televizyonların birinde program yapmasını istemekteyim..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..