Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Futbol
 

Gaziantep 3-2 Galatasaray

Gaziantep 3-2 Galatasaray
 

Galatasaray...


Ziraat Türkiye Kupası... Galatasaray için, ligin alternatifi adeta. Bu sezon kötü bir performans sergiliyor sarı kırmızılı ekip ligde. Bu yüzden Avrupa'ya giden tek yok, Ziraat Türkiye Kupası gibi görünüyor şu anda Cimbom adına.

Galatasaray'ın sahaya çıkardığı 11'e bakarsak, bence son derece etkili bir kadro çıkardı, hatta çıkarabileceğinin en iyisini çıkardı. Tercihlerinden dolayı tebrik ettim Hagi'yi. Stancu'yu 11'de başlatmak, Neill ve Kewell'ı kullanmak, Kazım'ı sağa çekmek bence gayet iyiydi. Fakat hala anlamadığım tek bir nokta var, o da Hakan Balta. Insua varken bu ısrar nedendir? Şimdi sorsak, çoğu Galatasaraylı Hakan'dansa Insua'nın oynatılmasını tercih ederdi. Bu noktada tabii ki Hagi'nin belirli bir tespiti vardır ki Hakan'ı oynatıyordur fakat Insua bence kulübede harcanıyor.

Oyuna bakarsak, son derece kaliteli ve zevkli bir mücadele vardı sahada. Öncelikle Gaziantep'ten bahsetmek gerek... Çok iyi direndi, gerçekten iyi oynadı. Özellikle de Cenk, tek kelimeyle mükemmeldi... Performansından çok etkilendim. Zaten iki tane de gol attı. Sadece golleri değil, oyunu da fevkaladeydi. Ayrıca Galatasaray gibi bir takıma karşı 2-1 geriden gelerek maçı 3-2 bitirmek kolay bir şey değil fakat mücadelesiyle Gaziantepspor bunu başardı. Tüm futbolcuları ve Tolunay Hoca'yı tebrik ediyorum.

Galatasaray'a gelirsek... Bogdan Stancu aklıma gelen ilk şey. Gerçekten tebrik ediyorum. Golü mükemmeldi. Neill ve Kewell'ı da özverilerinden dolayı tebrik ediyorum ve bir Galatasaray taraftarı olarak teşekkür ediyorum. Bugün defans bence gereksiz açıklar verdi, yenilen goller hiç de yenilecek tarzdan goller değildi milli takımın savunmasını oluşturan bir takım için. Bununla beraber, ofansif anlamdaki ataklar da bence çok da etkili değildi, Galatasaray'a bu yetmez. Culio ve Kazım genel performanslarının biraz daha altında kaldı, Kazım yine golünü atmayı başardı. Zapata'ya gelmek istiyorum. Performansı iyi ama Ufuk'un kesilmesini gerektirecek bir performans göremedim. Bu noktada Ufuk'a gerçekten üzüldüm... Galatasaray'ın çok da bir şey kazanamayacağı bir sezonda, Zapata için israf diyorum.

Galatasaray da iyi oynadı. Normale göre biraz daha iyiydi. En azından belirli bir mücadele gördüm... Fakat son dakikalarda sinirlendim. Maçı geriden gelip kazanma yolunda ilerlerken, birden goller yiyerek maçı kaybetti. Son dakikalarla ilgili sıkıntım da, sanki maçta geride olan Gaziantep'ti. Gole daha çok ihtiyacı varmış gibi bastırdı. Galatasaray seyretmekle yetindi. Bu benim moralimi bozmadı değil. Umarım Galatasaraylı futbolcuların da moralini bozmuştur. Yine de ikinci maç için bir avantaj sağladılar...

Her şey bir yana, iki takıma da iyi bir futbol izlettikleri ve zevk verdikleri için teşekkür ediyorum. Ve yürekten söylüyorum, kimin hakkıysa, o yarı finalde olsun...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..