Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '07

 
Kategori
Halkla İlişkiler
 

Gazoz kapağından madalya...

Gazoz kapağından madalya...
 

Yeni bir gündem yılın annesi kim olacak? Her kesimden insanlar yılın annesini seçerler kendi ölçülerinde.

Bunun için ölçü nedir merak ediyorum

İlle de seçmek mi gerek hadi seçiyorsun, kendini de bir güzel gösteriyorsun sonra annenin eline tutuşturduğun bir metal ya da tahta parçası.

Bir ara televizyonda bolca gösterildi özürlü torunu Mahzun’u yaz, kış demeden naylon leğen içinde okula götürüp getiren ninesini sanırım yılın annesi olmaya layık görmüşlerdi.

Bir tören düzenleyip;

-Al bu ödül senin seni yılın annesi seçtik!!! Deyip vazifesini yapmış insanların rahatlığı ile oradan uzaklaşmışlardı...

Ödül ve nene ve de o leğen...

Elleri böğründe kala kalır kadıncağız.

Onu yılın annesi seçerken ölçü ya özürlü çocuğunu yaz kış demeden sırtında taşımıştır, ya da bunun benzeri bir şeyler olmuştur.

İlle de onu ödüllendirmek istiyorsan bir şekilde yardımseverlerden topladığın yardımla Mahzunu ve ninesini, yaşadığı olumsuzluktan kurtarırsın.

İki şakşakla olmuyor bu. Ne zamandır bunu yazmak istiyordum. Yasaklamalı bu tür gösterili törenleri. …verdikleri gazoz kapağından madalya misali..

Tören biter herkes gider.

Mahzun, mahzun…

Elleri öpülesi nine, bir elinde leğeni...

Leğenin içinde mahzun…

Nenenin elinde ödülü…

Daha ne istersen nenem benim, ödülünün üstüne oturt Mahzun’u beyler paşalar gönül huzuru ile uyusunlar bu gece.Evinde eşine şunları diyecektir muhtemel,

-Ne kadar rahatladım hanımcım, ödülü alınca nene ne kadar mutlu oldu gözleri yaşardı..

Eee biliyorum ben bu işi canım…Odanın bir köşesin de dvd de film izleyen oğluna seslenir..

-Oğlum tamam yarın sana söz verdiğim arabayı almaya gideceğiz, istediğin rengi gelmiş arabanın..


Resim: Zaman gazetesi

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..