Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '06

 
Kategori
Eğitim
 

Geç evlenmek sorun mu?

Geç evlenmek sorun mu?
 

Eskiden 25 yaşına gelip evlenmeyen bayanlar için evde kaldı derlerdi.Şimdi en iyi eğitimi alan ve gerçekten güzel olduklarına inandığım çok arkadaşım bekar evde kalmaya doğrumu gidiyoruz bilemiyorum ancak, ben kişinin olgunluğa ulaşıp hayattan alabileceği eğitim ve öğrenimi tamamlayıp evlenmesi gerektiğine inanıyorum.Evliliğiniz o zaman bir hayatın parçası halina geliyor. Birbirlerinizi yormadan paylaşma haline geliyor. İşte kendini bulmadan evlenmek zorluklarıda beraberinde getiriyor.Çünkü kendinizi eşinizin yanında tamamlamaya kalktığınızda birbirlerinizi yıpratabiliyorsunuz.

Hayat geçip giderken öğrendiklerimiz bize kar kalıyor. Bu öğrenme işlemi evlenmeyi geciktiriyor, ama inanın çok kaliteli,seviyeli ve huzurlu bir evlilik yakalama ihtimaliniz artıyor.Tabii çocuklarınızda öğrendiklerinize paralel çok şanslı ve bilgili olma ihtimali artıyor.

Ben geç evlenilmeli demiyorum ancak,herkesin şimdi kendimi buldum dediği bir zaman vardır bu bana göre farklı sana göre farklıdır önemli olan o zamanı bulmaktır.Yoksa evlenmiş olmak için evlenmek sizide yorar eşinizide.

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..