Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Geç olsa da anladım artık dönmeyeceksin

Geç olsa da anladım artık dönmeyeceksin
 

alıntı


Geç olsa da anladım artık dönmeyeceksin.Ama ben seni son bir umutla bekleyeceğim. Meğer ne çok sevmişim seni, meğer nekadar önemliymişsin benim için.Her sensiz geçen gün ölüme daha da yakınlaştırıyor beni.
Anlıyor musun ben sensiz artık yaşamıyorum. Sensiz doğan her güneş batımında bir parça götürüyor benden. Sen ise doğan her günde o şahısla uyanıyosun.Bu dünyada seni benden daha fazla seven yoktur bunu bil. Gözlerimi kapayıncaya dek sevgimden biraz olsun kaybetmeden, bıkmadan ansızın ömrümün sonuna kadar sürse de bu ayrılık seni ölümsüzce seveceğim.

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..