Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
Gece Hayatı
 

Gecce sabaha kadar!

Gecce sabaha kadar!
 

fotograf tuliss.com sitesinden


Şehrim gibi nazlıyım

Kırmızı ojeli, hızlıyım

Bosphorus Prensesi,

Herkesten farklıyım

Güzelim çok şu anda.

İstanbul yanında

Durma sallan durma

Gecce sabaha kadar

Gecce sonuna kadar

Gecce şimdi başlar

Sabaha daha çok var

Eğlen hadi İstanbul, eğlen eğlen

Demlen hadi İstanbul, demlen demlen

Yukarıda okuduklarınız benim şiirim değil!

Yukarıda okuduğunuz bu yazın HİT şarkısının sözleri!

İddia ediyorum!

Neden iddialıyım. İşte sebepleri:

1- Müzik kıpır kıpır. Zaten ‘Mert Ekren’in ritimlerini duyduğunuzda vücudunuz hemen otomatiğe bağlanıyor. Kendinizi durdurmanız mümkün değil.

2- İstisnalarda olsa şu bir gerçek ki; ortamı hareketlendirenler hep biz kızlar oluyoruz. Havaya girmemiz için biraz müzik biraz teşvik yeterli… Ve bu parçada her ikisi de fazlası ile var. Bakın şu sözlere

Şehrim gibi nazlıyım (yani biz kızlar, hepimizJ )

Kırmızı ojeli, hızlıyım (böyle olmayan kaç kız kaldı?)

Bosphorus Prensesi (ki hepimiz prenses masalları ile büyütüldük!)

Herkesten farklıyım! (Hepimizin temennisi)

Ayşe’mizden bu gazı alıp, üstüne de Mert Ekren’in ritimlerini ekleyin şimdi. Sonuç ortada.

3- Neden mi HİT olacak? İşte önemli bir sebep daha: Nakarat bölümü.

Eğlen hadi İstanbul, eğlen eğlen

Demlen hadi İstanbul, demlen demlen

Şimdi çıkartın İstanbul kelimesini. Yerine Bodrum, Çeşme, İzmir, Ankara vs. canınız ne isterse, hangi mekân ya da şehirdeyseniz o ismi koyun. Ne dersiniz sizce neden HİT olacağını daha maddeleştirmeme gerek var mı?

Not: 1- Peki ben bu şarkıyı nereden dinledim? Açıldığı ilk günden beri üyesi olduğum Tülin Şahin’in http://www.tuliss.com/ sitesinden. Ve bu haberi bu site sayesinde 7 Ağustos’tan beri biliyorum. Buradan Ayşe Özyılmazel’e sesleniyorum. Kendi haberlerini ertesi güne yetiştir lütfen! Emin ol piyasada ki seslere tur bindirirsin!

2- Sabah-Günaydın gazetesi yazarı Şengül Balıksırtı’nın dünkü köşesinde şu başlık vardı: ‘Hülya ile Gülben gitti ortalık kime kaldı?’ Geçen seneki magazin haberlerinden bahsettikten sonra bu seneki haberlerin yavanlığına dem vurup şöyle bitirmiş yazısını: ‘İşin doğrusu bir magazinci olarak özlüyorum. Çünkü yeniler bizlere ’haber’ heyecanını yaşatmıyor. Merak ediyorum, onlar için ‘Annemiz yaşındalar, artık çekilip ortalığı biz gençlere bıraksınlar’’ diyenler nerelerdeler… Albüm yok, şarkı yok, hiçbir şey yok. Hadi yapsanıza bir şeyler… Üstelik meydan da boş…

Onları bilmem ama… Ayşe işte burada… İşte buradaaaaaJ

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..