Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
Dostluk
 

Geçmişti bitmişti

Geçmişti bitmişti
 

Çok değil, bundan bir yıl kadar önceydi.
Aramızda küçük bir tartışma geçmişti.
Benim için yaşanmış ve bitmişti.
Tartışmamızdaki, sözlerini unutmaya hazırdım.
Ta ki , gözlerindeki o şeytani bakışı görene kadar.
Hep bana, kalbindeki, gözlerindeki , bakışın ne kadar güzel olduğunu söylerdin.
Ben de sana inanırdım.
Bence sen hiç iyi rol yapamıyorsun.
Kendini ve başkalarını kandırmaya çalışıyorsun.
Ya da ben artık şeytanca bakıyorum.
İnan bana, bu tartışma aklımı başıma getirmişti.
Aklım her zaman kalbimdeydi.
Sen artık benim için, geçmişti......n , bitmişti.....n.
 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..