Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Gel de gör beni!

Gel de gör beni!
 

RESİM INTERNETTEN ALINMIŞTIR.


Bu gün, ah bu gün... nasılda bastı üstüme sensizlik.

Kimi zaman, senden yoksun günleri ve ayları unutup

Birlikte olmadığımız anların derdine düşecek denli

Kanırıyor yokluğunun derinliği, kara kuyuya açılan kapak misali

Dibinde kendi yansımanı görmekten rahatsız, suyun sallantısı

Karıştırıyor yüzümü ve benliğimi birbirine özlem sağrısıyla

Sancılanıyor, neresi olduğunu anlayamadığım bir yerlerde

Sesinin uzakta isimi çınlatan çağrısıyla dağlar, taşlar

Nergisler geliyor gözüme, kokusunun rayihasıyla dönen başım

Yaslanacak sıcaklıktan, uzak kalmanın sıkıntısında,

Yüreğim, gergefte sanırsın ahlayışlar duyulmadık notalarla

Taşıp yıkmak ve düzlemek istiyor bu gün.

Yoksunluğunla yiten kaç gün, kaç zaman?

Hesaplamaktan yılgın kavuşmanın formüllerini

Ah, us tıkanık. Dimağ kapalı.

Almıyor ne zamanı ne de mekanı.

Senden ırak, ruh da terk-i dayar da mı?

Pembeli derledim çiçeklerini

Sevdim, çok sevdim

Gel de gör beni.


Sağlıkla ve mutlu kalın 22/11/2011

Gülay Mustafaoğlu


 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..