Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '07

 
Kategori
Aile
 

Geleceğin “Çalışkan” ları!

Geleceğin “Çalışkan” ları!
 

Sizlerle bu yazımda geleceğin çalışkanlarını paylaşacağım.

Kızım Ziğşan Çalışkan!

Oğlum Şahan Çalışkan!

İki tane pırlanta gibi dünya tatlısı ve benim yaşam kaynağım olan afacan iki çalışkan!

Ziğşan çalışkan afacanların büyüğü olduğu için önce ondan başlamak istiyorum!

Ziğşan’ın manası; şanı güzel, şanı yüce demekmiş!

Peygamber efendimiz (s.a.v) sevdiği, himayesi altına altığı kadınlara zennuşan dermiş!

Ziğşan imside oradan kalma imiş!

Evet, kızım ziğşan 8 yaşında ve bu sene 3 sınıfa terfi eden temelde babası gibi zeki ama bazen de boş veren bir çocuk!

Algılama kabiliyeti yüksek, düşünebilen, üretmeyi henüz tam tamamlayamamış, saygılı, çevresiyle uyumlu bir çocuk!

Kızım Ziğşanı bir gün şirketimizin başında görmek benim en büyük hayalim!

Şimdi sıra geldi evin en küçük afacanına!

Şahan Çalışkan’ın manası; hızlı, atak demekmiş. Hakikaten de çok hızlı ve çok atak bir çocuk. Araba hastası, kesinlikle arabalarıyla oynamayacaksınız!

Sinirlendirmeyeceksin!

Ancak şahan da ablası gibi son derece zeki, ancak yaşı itibariyle ablasında olan bir çok özelliğe sahip değil, biliyorum ki bir gün şahan da babası gibi zeki, iş hayatında da başarılı olacak bir çalışkan olacaktır!

Şahanı bir gün şirketin başında göremeyeceğimi biliyorum, çünkü büyük ihtimalle ralli yarışçısı falan olacak.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..