Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Geleceksen

Geleceksen
 

yeter ki gel..


Seviyorum dedin işte o sese
Kandırdığın zamanda gel güzelim
Utanarak yanağıma bir buse
Kondurduğun zamanda gel güzelim..
.

Önceleri düşmedim mi yâdına
Ne şiirler yazdım senin adına
Yıllar yıllar önce aşkın oduna
Yandırdığın zamanda gel güzelim..
.

Yaşanmıştan kalan binlerce anı
Her gün hatırlamak en güzel yanı
Hani o günleri, sende zamanı
Dondurduğun zamanda gel güzelim..
.

Yüzüne gözüne hilal kaşına
Hasretim senliğe ekmek aşına
Yıllar öncesine hem en başına
Döndürdüğün zamanda gel güzelim..
.

Ne kadar severim nasıl aşığım
Benim her şeyimsin benim maşuğum
Yürekte umudum gözde ışığım
Söndürdüğün zamanda gel güzelim..
.

Mevla’m benim ile yazmış yazını
Yüzeye vurup gel yürek sızını
Dünyalar güzeli peri kızını
Andırdığın zamanda gel güzelim..
.

Yeter ki gel..
.

Suat Zobu
.

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..