- Kategori
- Mizah
Gelin-kaynana ilişkisi

Bir yerden duymuştum. Çok hoşuma gitti. GELİN - KAYNANA İLİŞKİSİ ile ilgili benzetme. Sizlerle paylaşmak istedim. Belki de, sizlerden de duyan olmuştur sanırım.
GELİN : DEMLİK ( Ne kadar demlenirse, o kadar iyi oluyor )
KAYNANA: ÇAYDANLIK (Devamlı kaynıyor )
GÖRÜMCE: KAŞIK (Ortalığı karıştırıyor )
DAMAT :ÇAY BARDAĞI (Gelin de, kaynana da dolduruyor )
KAYINPEDER : ÇAY TABAĞI ( Oturuyor )
ÇOCUKLAR : ( Şeker ):şeker gibi tatlılar.
( Ben sadece duyduklarımı yazdım, nasıl ?)
SEVGİNİN IŞIĞIYLA AYDINLANALIM.... SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...