Gelin-kaynana ilişkisi / Mizah / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Gelin-kaynana ilişkisi

Gelin-kaynana ilişkisi
 

Bir yerden duymuştum. Çok hoşuma gitti. GELİN - KAYNANA İLİŞKİSİ ile ilgili benzetme. Sizlerle paylaşmak istedim. Belki de, sizlerden de duyan olmuştur sanırım.

GELİN : DEMLİK ( Ne kadar demlenirse, o kadar iyi oluyor )

KAYNANA: ÇAYDANLIK (Devamlı kaynıyor )

GÖRÜMCE: KAŞIK (Ortalığı karıştırıyor )

DAMAT :ÇAY BARDAĞI (Gelin de, kaynana da dolduruyor )

KAYINPEDER : ÇAY TABAĞI ( Oturuyor )

ÇOCUKLAR : ( Şeker ):şeker gibi tatlılar.

( Ben sadece duyduklarımı yazdım, nasıl ?)

SEVGİNİN IŞIĞIYLA AYDINLANALIM.... SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..