Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '21

 
Kategori
Şiir
 

Gemiler Süt Liman

  (  Kaptan ' a ... )

 

           Geldim üstat

           Ben geldim

           Hece hece yıldan

           Gece gece yoldan

           Sır vermez diyardan

           Seçilmez rüyadan

           Ucu kıvrık sayfadan

           Alnındaki çizgiden

           Yüzündeki martıdan

           Saçındaki sevdadan

           Atladım da ben geldim

           En tatlı bildiğim dilden

           Şiir penceresinden

           Zamanın bilmecesinden

           Bilmeyip de bildiğim yerden

          Çalışmadığım cevaptan

          Bildiğim sorulardan

          Çıkıp da ben geldim

          Akşamım çayından

          Çayeli ' nin deresinden

           Ellerin yöresinden

           Dillerin şekerinden

           Geçip de ben geldim

          Ormanın büyüsünden

          Denizin firarisinden

          Bugünün güvertesinden

          Kaptanın seferinden

          Esip de ben geldim

          Hoşgeldin ustam 

          Hoşbuldum üstat !

          

           

     

    

 
Toplam blog
: 174
: 269
Kayıt tarihi
: 20.11.08
 
 

Yazmak bir sevda ..