Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '07

 
Kategori
Müzik
 

Gentlemını... mını haa!

Gentlemını... mını haa!
 

Bu aralar İbrahim Talıses'in en ünlü lafı bu. Malumunuz yeni bir remix çıkardı kendisi. Ağrı dağın etiğinde adlı şarkının üstüne müthiş efektler koydu. Aralarda da kooop kop evladım türünden sözler söylemesi ayrı bir tat katıyor şarkıya... One, two, three, forro demeden önce milleti hazırlayan "ar yu redi?" sorusunun üzerine zaten kendinizi kaybediyorsunuz...

Nasıl mı haberim oldu bu şarkıdan? Korkmayın İbrahim'in yeni kasedini takip edenlerden falan değilim. İbo Show'u da izlemem. Ama sağolsunlar, benim müthiş kankalar okulda ki, beni bu tür şeylerden hiç uzak bırakmıyorlar. Sınıfta 24 saat İbo dinlediğimiz için size yeterli bilgiyi verebilirim bu konularda. Ki bu bahsettiğim tipler sabahları alarmı İbrahim şarkısına ayarlamış ve onunla uyanan tipler. Tenefüslerde falan şarkılarını dinleyen, onu yapamıyorlarsa kendileri söyleyen değişik yaratıklar... İstemesenizde dinlemek zorunda kalıyorsunuz haliyle...
Neyse efendim şarkıyı anlatıyordum ben sizlere... İlk defa şarkı bana dinletildiğinde, şaşmaktan çok eğlendim. Biliyorsunuz İbrahim Bey bu aralar müthiş sarmış durumda ingilizceye... Programında falan da konuşuyor ingilizce. Eğer izlerseniz kolaylıkla rastlamanız mümkün. Diyeceksiniz hani sen izlemiyordun programı nereden biliyorsun diye. Haklısınız. Ama gerçekten izlediğimden değil. TV Makinası adlı programda Medya Arkası bölümünde gördüm o konuşmaları. Yani suşsuzum hakim hanım...

Şarkı da müthiş bir melodi var zaten. Yani bana göre. Ben her zaman sevmişimdir Ağrı dağın eteğinde adlı parçayı. Sınıfta söylenen şarkılar arasında hep favorim olmuştur. Belki biraz benim tarzımdan uzak ama ben genelde bütün tarzlara açık biri olduğum için bu parçayı da garipsememiştim. Çok güzeldir nakarat bölümü falan. Ama açıkçası biraz komiğime gitti bu parçanın disko versiyonu... Komiğime gitti derken yakıştıramadım. Zaten ilk dinlediğimde de bir djin bunu eğlence olsun diye yaptığını düşünmüştüm. Yapılıyor çünkü Gaffur Remix falan. Onların sözlerini müzikal bir şekilde arkadan efekt vererek düzenliyorlar. Severek dinliyoruz :) Ağrı dağı parçasıda bana ilk öyle gelmişti işte. Sonradan öğrendim İbrahim Bey'in gerçekten yeni kasedine koyduğunu o şarkıyı.

Etraftan aldığım tepkilere gelirsek, sınıftakiler hastası, ailemdekiler nefret ediyor, ben dinleyip gülüyorum. Para kazandırıyorum İbrahim Bey'e. Almadım albümünü, indirmedim de şarkısını... Ama o da farkında böyle bir şarkı yaparak herkesin dikkatini çektiğini... Arkadaşım geçen gün zorla gönderdi bana küsme tehtidiyle. Şu an listemde var. Tam yine İbrahim Bey'in "bir taş attım pencereye" adlı şarkısının üstünde, Ulvi Cemal Erkin'in "köçekçe"sinin altında... Ne büyük kontrast değil mi? Ama belki de böyle olmak lazım. Klasik müzikten sonra türkü dinleyebilmek...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..