Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Gerçek beni keşif yolculuğu

Gerçek beni keşif yolculuğu
 

Gizli dehlizlerimde dolaşmaya karar verdim. Kendimi bildim bileli hep hayat ve insanlar başta olmak üzere birşeyleri tanımak ve anlamak için çabalıyorum. Birgün hayatımın tıkandığı bir anda içinden çıkamayacağımı ve beni yokettiğini düşündüğüm de etrafımdaki bir kaç meleğim ayakta durmam için destek olurken "önce kendimizi düzeltmeliyiz" diyorlardı ve ben dönüp arkama baktığımda hep kendimi suçlamaya başladım, kendimde yanlışlar buluyordum ve yargılamalara başlıyordum sonra meleklerim kabullenişin, gerçek anlamda kabullenişin suları durultacağını söyledi. Bütün odak noktam bu kabulleniş üzerineydi artık. Birkaç yıl önce yollarımızın kesiştiği ve ondaki bu bilgelik taneciklerinin beni çektiği ve tamamen irtibatımız koptu derken hiç ummadığım bir yerde karşıma çıkan şimdi kendimle yaptığım yolculuğumun en güçlü temellerini atan meleğimin klavuzluğu ile önce kendimiz sonra çevremizdekiler için bir yolculuğa çıktık. Kendini tanıma yolculuğuna.

Ben bu yolculuğumda bana ayna tutuan herkes için yüce rabbime şükürler ediyorum. Gizli dehlizlerime girip çıkmaya başladığımda bazen ciddi olark çok korktum kendimden korktum. İnsanın gerçekten kendisi ile yüzleşmesi şart bu keşifte. Bu büyülü yolculukta ilerlerken birgün bakıyorum çoookk yol kattetim diyorum ancak bir an yaşadığım bir idrak daha çoookkk çalışmalısın diyor.

Gerçek bana ulaşma yolculuğumun büyülü yollarında giderken karşılaştığım gerçekler hani derler ya "yüzümde tokat gibi patlıyor". O kadar mutluyum ki her sarsılmam beni kendime getiriyor ve üstünde titizlikle çalışmam gereken bir konum daha ortaya çıkıyor. Daha yolun çok çok başında olmama rağmen kendimde hissettiğim değişim beni çok mutlu ediyor. Artık geçmişimle hesaplaşmıyorum, oradaki olup bitenler beni ilgilendirmiyor, yaşadığım her anı geçmişte sevgiyle bıraktım ben bundan sonrası için şu anı kaliteli yaşayarak güzel bir geçmiş bırakmak ve aynı şekilde güzel bir geleceği yaşamak için var olduğumun bilincindeyim. Ve bunu en güzel şu anımda var olan ben ile yapabilirim.

Yüz yılımızın modası "Pozitif düşün şekerim". İşte bu pozitif olabilmek aslında secretta yazılan kadar kolay değil o nedenle okuyoruz aaa evet tamam bende öyle olacağım pozitif olacağım gelsin mutluluklar paralar .... madde üzerine kurulmuş pozitiflik ve bunların beklentisi ile bir arpa boyu yol alamamış ancak hep iyi , doğru,pozitif olduğunu düşünen kişiler.Ben de bunlardan birisiydim, iyiyim güzelim doğruyum eeeee....

Önce kişi gerçek benine ulaşmalı ve o beni temizlemeli.

Ben bilgelik tanecikleri ile bezeli meleğim sayesinde tanıştığım Brahma Kumaris Kişisel gelişim ve meditasyon derneği ve burada her biri birer inci olan eğitmenlerimiz ile bu içsel yolculuğumda ki seyahatlerim sayesinde kendimin değerini öğrendim, asıl ben ile tanıştım şimdi onunla yüzleşiyorum ona hakettiği değeri vermediğim için yaşantımda oluşan bütün tıkanıklıklara şimdi bu bilincimle birer delik açtım içeriye ışık süzülüyor ben, bu ışığın ardından keşifllerime devam edeceğim. Sizleri de kendini keşfe davet ediyorum. Kendiniz için birşey yapmak istiyorsanız ben de size bir ışık tutmuş olayım www.meditasyonyapalim.com derneğimizin tüm etkinliklerini bu sayfadan takip edebilirsiniz. Bilgi hazineleri butonunu tıklayın orada online seminerlere göz atmanızı tavsiye ederim.

Yeni keşiflerimde buluşma dileğiyle....

 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..