Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Geri geldim

Geri geldim
 

CISS


Pek muhterem blog ... Yıllar sonra yazmak geldi içimden niyeyse. Hastayım yahu ben ondan olmasın sakın. Saglıklı dusunemıyor da olabılırım hani ...

Ne mutlu ki bana 3 yıl sonra gribal bir virus kaparak yataga kapağı attım, mutluyum vesselam. Bol acılı bır huzur da cabası... Takıldıgım tek nokta neden 3 yıl bekledıgım , esasında beslenmesıne ve saglıgına yeterlı özenı gostermeyen bır mahlukatım. El alem o kadar kontrole gıtmesıne, yedıgıne ıctıgıne dıkkat etmesıne ragmen haftadan haftaya bılemedınız 1 bucuk haftadan 1 bucuk haftaya şifayı kapıyor. Benım neyım eksık dıye dusunmuyor degılım. Sorun benim acizhane organizmamda mı onu da bılmıyorum inanın. Yahu insan hasta olmak ister mi demeyin , tek gayem sokaktaki sıradan bir vatandaş gıbı elımde selpak mendıl burnumu sılmek 1 bucuk haftadan 1 bucuk haftaya...

Niye yazdım bunları onuda hıc bılmıyorum... Yazmayıp normalleşsemmi ne ?

 
Toplam blog
: 11
: 601
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

1986 da Konya Altınekın Ilçesinde dogdum. İlk, orta ve liseyi Konya' da bitirdim, halen Konya da ika..