Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '17

 
Kategori
Burs / Staj
 

Geri ödemeli kredi

Hem lisans hem de yükseklisans öğrenimimi devletten aldığın geri ödemeli öğrenim kredisi ile okudum.

Devletimin bize böyle bir imkan sunduğu için her zaman şükrettim ama geçen gün eve dönerken Suriyeliler serbest geçiş kartlarıyla otobüse binince çok sinirlendim devletimizin Suriyelileri besleyecek parası var ama öğrencilerini okutacak parası yok! öyle mi. Yazık değil mi bize! Öz vatanımızda gördüğümüz muameleye bak. Devlet bizim geri ödemelerimizi de iptal etsin o zaman. Aldığım üç kuruş maaşla ödemekte zorlanıyordum ama en azından madden zorlanıyordum ama Suriyelilere yapılanları görünce manen de zorlanmaya başladım bizim hiç mi kıymeytimiz yok? 

KYK geri ödemeleri affedilsin. Devlet bize bir babalık yapsın.

 

 
Toplam blog
: 17
: 432
Kayıt tarihi
: 07.01.14
 
 

Tarihçi ..