Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Geri sayım

“Büyüdükçe güzelliğini kaybeden her şey gibi..

sen de, ben de , kaybedeceğiz..”

Korkuyorum. Keşke başımı göğsüne saklayıp, tüm bu acılar bitene kadar orada saklanabilsem. Son zamanlarda o kadar çok istiyorum ki bunu. Biraz olsun kaçmak istiyorum ve saklanmak. Kimsenin bulamayacağı, gelip canımı acıtamayacağı bir yerde ve seninle.

Ama senden de korkuyorum. Belki de en çok senden… Hele ki grilere bürünüp, sırtını döndüğünde… En çok o zaman korkuyorum senden. Ne ironidir ki , kaçtığımda, sığındığım da sensin. Hem acım hem ilacım gibisin yani.

Geri sayım başladı. Ondan da korkuyorum. Üç gün sonra nereye doğru gideceğim/iz az çok belli olacak. Geçen sene sınava girdiğimde şu an hissettiklerimin %1’ini bile hissetmemiştim. Şimdi hissettiklerim çok büyük, yoğun. Bunu daha yeni fark ettim aslında. Sonra düşündüm. Bu sene niye böyle diye.

Yoruldum çünkü. Başkalarının istediği gibi yaşamaktan, sevmemekten, sevilmemekten, hep koşup, hiç dinlenememekten, canım acıdığında susmak zorunda olmaktan, uyanıp gözlerimi açtığımda gülümseyememekten,  hayallerime bir türlü kavuşamamaktan… sayısız olumsuzluk ekinden yoruldum işte. Eğer pazar günü sınavdan çıktığımda gülümsüyor olursam bütün olumsuzluklar bitecek. Bunu bildiğimden korkuyorum. Eğer gülümsemezsem, mutluluk uzaklaşacak.

Bu sene gerçekten çok hayal kurdum. Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki.. Kaç tanesini yapabileceğim? Bana güvenen o kadar çok insan var ki. Kimin yüzüne baksam, dudaklarından “sen yaparsın, güveniyorum” cümlesi çıkıyor. Omuzuna yüklediği yükü fark etmiyor kimse.

Pazar günü neler olacak gerçekten bilmiyorum. Aysun güzel olacak diyor. Ona inanıyorum.

Sınavdan sonra sahile gideceğim, moda sahiline nam-ı diyar taşlı sahilim. Bütün gün orada oturacağım. Deniz bana iyi gelecek. Aklımdan bir şey geçiyor ama istemeye dilim bile varmıyor. Onu da boş verdim o yüzden. Öğleden sonranın hayalini kuruyorum şimdilik.

Kadıköy, dalgalar, yoğun iyot kokusu, birazda müzik.. Aslında yağmur diliyor her hücrem. O da olmaz biliyorum..

Öyle işte.

Geri sayım başladı.

Ama ne için, bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....