Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Günübirlik Turlar
 

Gezmek Lazım / Maşukiye Sapanca Abant

Gezmek Lazım / Maşukiye Sapanca Abant
 

Gezmek Lazım


Merhaba değerli okuyucularım,

Bugünküi konum gezi üzerinedir. Sizler de benim gibi büyükşehir de yaşıyorsanız. Ben öyleyim İstanbul'da yaşıyorum. İnsan biraz buralardan haliyle uzaklaşmak iş stresinden biraz olsun ruhunu ve vücudunu rahatlatmak istiyor.

Ben de sıkılmıştım. Şu aralar güzel bir tatil ne iyi gelir diye düşündüm. Daha önce hiç turla tatile gitmemiştim.

İlk oldu. Gitmiş olduğum turdan inanılmaz keyif aldım. Siz değerli okuyucularımla da bunları paylaşmak istedim.

Sabah saat yedi gibi İstanbul Zeytinburnu'dan hareket ettik. Herşey güzel başlamıştı. Maşukiye'ye yakın şirin sobalı bir restaurant ta sekiz buçuk gibi kahvaltı yaptık. Oradan Maşukiye doğal parkına doğru hareket ettik. Burada ATV, UTV, Dev Salıncak, ZIP ZIP gibi aktiviteler vardı. Ben biraz daha kafa dinlemek için gittiğimden dolayı çevreyi dolaşmaya karar verdim. Su sesi bana hepsinden daha iyi geliyordu. İşyerinde yeteri kadar heyecan yaşıyordum.

1 saat veya 1 buçuk saat Maşukiye'de güzel bir vakit geçirdik. Sonra Sapanca gölüne doğru hareket ettik. Sapanca gölünün güzel manzarasına doğru kahvemi yudumlayarak o güzel eşsiz manzaranın keyfini çıkardım. 20 dakika burada durduktan sonra Abant'a doğru yola çıktık. Abant'a varmadan güzel yol kenarında şirin bir yerde sucuk ekmek veya isterseniz köfte ekmek ile midenizi doyurabilirsiniz. İçecek olarak kola ayran mevcuttur. Sonra 20 dakika felan sonra Abant tabiat parkına geldik. Günü birlik tur olduğu için detaylı bir şekilde gezmem pek mümkün olmadı. Abant müzesini gezdim. Dondrulmuş hayvanlar mevcuttu. Bu hayvanlar doğal yollarla öldüğünü tur rehberimiz bize söyledi. Sonra biraz Abant gölünü dolaştım. İskeleye yakın bir yerde oturarak güzel bir şekilde manzarayı izledim. İnsana eşsiz bir şekilde huzur veriyordu.

Bu güzel geziyi herkese tavsiye ederim. Ruhunuzu dinlendiriyor. Fotoğrafları görmek isterseniz instagram hesabımdan görebilirsiniz.

 

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...