Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Giden gitmiştir

Giden gitmiştir
 

GİDENE GÜLE GÜLE


İnsan ömrü kısa, yaşam bana verilmiş çok değerli bir hediyeyken; hakkını daha önce harcamış ve kalbimi kırmış bir adamla yeniden zaman geçireceğimi nereden çıkarıyorsun?

İnsanlar değişir diyorsun, haklısın! Sen hiç hata yapmadın mı diyorsun, onda da haklısın! Ancak ben de senin gibi değiştim işte, bunu anlamıyorsun. Her hareketin bir karşılığı var dünyada, fizik kuralları da böyle değil mi? Beni terk etme eylemine karşılık, bende seni unutma ve sevmeme eylemi doğuruyorsun. Sonra vazgeçtim diyorsun, oluyor mu? Olmuyor!

Şimdi sen canının istediği zaman, sudan bir bahaneyle gidiyorsun. Yaşanılan her en varsa, onları arkanda bırakıp bir daha dönüp bakmıyorsun. Ardından kırgın kalbim ve yıkık onurumla son birkaç defa daha dönmen için adım atıyorum, onarlı da duymazdan geliyorsun.

Sonra aylar geçiyor aradan, belki yıllar, sen o vurdum duymaz ve tüm dünyaya hakim olduğunu sanan halinle çıkıp geliyorsun. Hadi geldin diyelim! Benim sana hala aşık olduğum fikrine nereden kapılıyorsun?

Hata yapmak kısmına gelirse konu; elbette ben de kim bilir ne hatalar yaptım ömür boyu, bedellerini de ödedim aslanlar gibi ama bir gün denk düştüyse kırdığım bir kalp karşıma, sadece özür diledim, hadi beni yine koynuna al demedim….

İnsanlar değişiyor ve nedense herkes sadece kendinin değiştiğini düşünüyor. Ne tuhaf değil mi? Sen şimdi gidiyorsun, ben ardından yokluğuna alışmak için savaşıyorum. Seni unutmak için kim bilir ne saçmalıklar yapıyorum. Sonra bir gün yavaş yavaş düzeliyor herşey, ben yeniden sevebileceğime dair umut kazanıyorum, hatta bir çift göze kanıyorum belki.

Sonra sen elini kolunu sallayarak geliyorsun. Beni sevdiğini söylüyorsun, hata yaptığını ve değiştiğini söylüyorsun. Sonra kollarını açıp gel bakalım diyorsun.

Ben de emir erinim ya senin; hiç hayatım olmamış benim, öyle oturup seni beklemişim gece gündüz… Böyle olduğuna inanarak geliyorsun, sonra hayır dediğimde şaşırıp, üstelik sert bir tavır sergiliyorsun. Hakkın varmış gibi söyleniyorsun.

Ama bizde; “gidene kaçak, sevip sarana erkek” derler bilmiyorsun…


Güseren akdaş

 

( ( gittiğin yerede kalsaydın ya) hikeyemden bir bölüm)  

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..