Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidene sitem..

Gidene sitem..
 

YÜREĞİMDEN VURDUN BENİ..

Artık yazmak istemiyorum

Ellerim kilitleniyor

Kalemim titriyor

Mısralar sana olunca ...

Ama o kadar ben olmuşsun ki

Her şey sana çıkıyor…

Yüzünü seviyorum resmine bakıp

Senle konuşuyorum her gün, eskiden olduğu gibi

Ağlıyorum karşımda ki donuk ifadene

Gülmeni çok özledim…

Yüreğim yangın yeri

Toz , duman içinde ruhum

Dayanacak gücüm kalmadı artık

Bir cekete sarılıp hıçkırıyorum

“Gidemem” diyor şarkılar

Sen duruyorsun yine karşımda

Takılıp kalıyorum gözlerine

Vazgeçiyorum benden…

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..