Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Giderim

Bu dünya ne büyük sahne imiş gör...

Herkes öz rolu’nu oynayıp gider.
Biri baş rolda dır, birisi en sonda,
Biri emelini hep yayar gider.

Biri mertim der, namertlik eder,
Biri kıskanclıkdan özünü dider.
Biri yaltaklığı eylemiş sedir,
Eder bin bir riya, bin ayıp gider...

Birinin hiyanet, pislik kanında,
Birinin sağlam ruh gezer canında,
Biri ölüm zamanı, tam son anında,
Özü tükürdüğünü yalamış gider...

Ali der, ben dünya’dan baş açamadım,
Hain, namertlerden çok kacamadım,
Ölürsem, yadigâr koy kalsın adım,
Bu dünya böyledir, yok sayar gider.

 

                        14.11.13.Ali Karagöz

 

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..