Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '12

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Gidiyor musun...

    Gidiyor musun, yüreğimi kopartarak?.. Sadece bakıyorum içimde depremler oluyor, çığlıklar atıyor, bir çocuk susturamıyorum iç sesimi. Sessizce ağlıyor yüreğim gözyaşlarını içine akıtıyor gözlerim.sus diyor yüreğim sus artık razı ol kadere...

    Gülümseyemiyorum, hep seni düşünüyorum neden böyle oldu neden Allah'ım! Sensizliğe nasıl katlanacağım nasıl alışacağım bilmiyorum... Öylesine alışmıştım ki varlığına, kavgalarımıza bile alışmıştım. Ama bir yerde dur demeliydin biliyorum çünkü sonu yok bu kıskançlığımın yoktu sevgilim!

    Hem seni hem kendimi incittim seni şimdiden özledim. Sana saplandım kaldım belki de en zayıf yanım bu takıntı yapıyorum bırakamıyorum senin hakaretlerine rağmen bırakamıyorum. Affet beni sevgilim seni kırdığım için bu kadar çok üzdüğüm için affet. Keşke bir şans daha verseydin bile diyemiyorum çünkü o kadar şans verdin ki olmadı yapamadım. Yapamadık...hoşçakal...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 160
    Kayıt tarihi
    : 24.08.07
     
     

    Fırat Üniversitesi Biyoloji bölümü mezunuyum. İki kızım var. İnsanları, dostlukları ve yaşamayı sevi..