Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum...

Gidiyorum...
 

Sevdana güzü bırakıyorum giderken
Yüreğimizdeki mesafeye
İçimizdeki hasret eklenecek
Yollar serilecek önüme
Sararmış bir mevsim bırakacağım kapına
Döndüğümde çiçek açmış olacak
Gözyaşlarımı bırakıyorum kentin bulutlarına
Umutlarım bavulumda
Kendi doğrularıma geri dönerek
Hep benim olmuş
Ve hep benim olacak hatalarımın
Dikenlerini koparak
Kitaplarımın arasında
Bir yaprak gibi kurutacağım.
Zamana mekana yenilmeden
Yaralı bir kuş gbi
Yavaş yavaş yol alacağım
Belki çok canım yanacak
Çok yorulacağım..
Yüreğimde kırık bir sevda
Dudağımda buruk bir gülümseme
Hayalini bakışlarıma asarak
Gideceğim...
 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..