Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

GİDİYORUM

Almış zamanın dakik pençeleri

Fasılasız sürüklüyor beni ileri

Gidiyorum

Önümde kızaran şafak gülleri

Arkamda solgun gönül çiçekleri


İşte şimdi bu gidişin belirsiz bir anındayım

Karlı dağları andıran gruplar akşamındayım


Açmışım bağrımı deli rüzgârlara karşı

Gidiyorum yararak denizleri dağları

Durmuyor çalkantısı hırçın dalgaların

Havası ciğerlerimde serin yaylaların


Ey şimdi sahillerde ağlayan sevgililer

Dün ölümsüz bir saadete açılan elleriniz

Bugün bu ayrılıkta dizlerinizi mi döver


Dur zaman dur zaman

Yeter çiğnediğin gönül çiçeklerim

Ya bırak kalayım sen git istediğin kadar

Dolun gönlüme dolun eski şarkılar

Beni de beni de alın hatıralar


Kerim Korkut Amasya–1979

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..