Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Başımı alıp buradan giderim
Derdimi cebime alıp da giderim
Arkama bakmadan çekip giderim
Gidiyorum tek başıma dertli-dertli…

Yollar taşlı yürünmüyor
Havalar puslu görünmüyor
İnsanlar uslu-uslu, bilinmiyor...
Gidiyorum tek başıma dertli-dertli…

Gidiyorum çok uzaklara
Bak sen dal-dal olmuş kirazlara,
Selam söyleyin bizim Iraz’lara
Gidiyorum tek başıma dertli-dertli…

Elbisem yırtık-pırtık, yama dolu
Can vatanım canım Anadolu
Ekmeği bol, güzeldir sağı- solu
Gidiyorum tek başıma dertli-dertli…

Delme takma evimizin çatısı,
İncecik tahtadan yapılmış kapısı
Kimdedir bilinmez, arsaların tapusu...
Gidiyorum tek başıma dertli-dertli…

Bahçemizde marulla ıspanak
Dallarda ötüşür bülbülle, kelaynak
Geceleri kesilmez yoldan el ayak,
Gidiyorum tek başıma dertli-dertli…

Ateş olup yaksam bir başka
Tutulmuşum bilinmeyen bir aşka;
Gelmez olaydım dünyaya keşke,
Gidiyorum tek başıma dertli-dertli…

yaşar türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..